شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور با استقبال از پیشنهاد مطرح شده برای ایجاد مناطق آزاد مشترک با کشورهای همسایه، گفت: اگر این برنامه به شکلی مناسب طراحی شود گامی مهم در جهت توسعه کشور و تقویت مراودات تجاری با کشورهای همسایه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«تجارت الکترونیک؛ نگاهی به دیروز، امیدی به فردا» موضوع چهارمین «نشست برخط ایران 02» دیجی‌کالا است که در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 26 تیر ماه) با 64 هزار و 663 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 956 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

چالش‌های 6گانه اراضی کشاورزی دارای اسناد عادی با یک راهکار، یعنی سنددار شدن این اراضی مرتفع می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سازمان راهداری از تامین اتوبوس زائران اربعین از طریق واردات و هماهنگی با شرکت‌های حمل‌و نقل داخلی خبر داده است تا بزرگ‌ترین چالش پیش روی زائران در ایام اربعین که کمبود اتوبوس است، برطرف شود.

خبرگزاری مهر

نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 324 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 24 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 27 میلیون و 450 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی اعلام کرد: نسخه اول سامانه روابط اشخاص ذینفع واحد مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: بازار سرمایه و بازگشت اعتماد مردم به این بازار برای دولت سیزدهم در اولویت است؛ ارائه بسته‌های حمایتی، اطمینان بخشی به سهامداران خرد برای جلوگیری از تضییع حقوق آنها، واکنش سریع و بی‌مماشات به حواشی ایجاد شده و استمرار تلاش‌ها برای حفظ حقوق سهامداران و شفافیت این بازار در همین راستا انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو با وجود رد صلاحیت حسین سلاح‌ورزی از سوی نهاد‌های امنیتی، وی کماکان در اتاق بازرگانی ایران به عنوان رئیس اتاق شناخته می‌شود و با همین پست در جلسات متعدد حضور می‌یابد. اتاق بازرگانی ایران در 103 ارگان حاکمیتی نقش دارد بنابراین کاملا طبیعی است تا صلاحیت هیأت رئیسه اتاق بازرگانی توسط نهاد‌های امنیتی بررسی شود. به عقیده کارشناسان با توجه به جایگاه...

وب‌گاه 55 آنلاین

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی روند ریزشی خود کانال دو میلیون واحد را از دست داد و پس از ماه ها مجددا به زیر این کانال برگشت.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام در سومین روز کاری هفته با ریزشی 65 هزار واحدی از کانال دو میلیون واحدی عقب نشست و در ارتفاع 1 میلیون و 956 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش 100 هزار تومانی به 27 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه 44 شهر استان دارای طرح تفصیلی مصوب است، گفت: 44 شهر دیگر استان دارای قرارداد طرح تفصیلی بوده و فرآیند تهیه آنها در جریان است.

وب‌گاه گسترش

ارز لونا با توجه به پتانسیل های قابل توجهی که دارد، به یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران باهوش تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه ثابت ماند اما قیمت دلار اندکی پایین آمد.