شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اخیرا موضوع ساخت خانه‌های استیجاری متراژ پایین برای کنترل بازار اجاره مطرح شده است که این طرح بر خلاف سبک معماری ایرانی اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بر تسریع در انجام مبادلات تجاری و صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین دو کشور ایران و چین تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی «دستورالعمل وجوه اداره شده (ریالی)» را با رویکرد همگرایی موضوعات مرتبط با وجوه اداره شده پس از تصویب در جلسه مورخ شورای پول و اعتبار 30/3/1402 به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود هشدارهای بسیار، همچنان افرادی هستند که کارت‌های بانکی خود را به دیگران اجاره می‌دهند و قربانی کلاهبرداران می‌شوند. تجارت‌نیوز برای بررسی دقیق‌تر موضوع به سراغ یکی از این شرکت‌های اجاره کارت رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه و دلار نوسان کاهشی را تجربه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایط کنونی پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت دلار متفاوت است. عده‌ای می‌گویند با توجه به کاهش تقاضا در محرم احتمالا دلار در دامنه 49 تا 49 هزار و 300 تومان در نوسان باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با انتشار گزارشی جامع به بررسی وضعیت فعلی اقتصاد ایران با توجه به مهم‌ترین متغیرهای اقتصادی پرداخته است و علاوه بر آن، پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی و سازمان‌های بین‌المللی درباره سال 2023 را نیز لحاظ کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز تا حدودی افت کرد.

وب‌گاه الف

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به 800 هزار تقاضا برای دریافت وام ودیعه مسکن،‌گفت: از این تعداد 128 هزار و 779 فقره وام طی 4 سال اخیر پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از اختصاص ردیف بودجه مستقل به مبلغ حدود 240 میلیارد تومان به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل بورس کالا گفت: راه اندازی سامانه رسیدگی الکترونیک به اعتراضات، راه اندازی معاملات آنلاین بازار فیزیکی، توسعه صندوق های سرمایه گذاری کالایی و... از جمله برنامه امسال بورس کالا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس صنعت ساختمان گفت: دولت برای دهک‌های یک تا سه وعده ساخت خانه با متراژ کوچک را داده که با پرداخت تسهیلات ساخت و حمایت از سازندگان مشکلات بازار مسکن برطرف می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در گزارشی به وزیر دادگستری در خصوص پیگیری مأموریت ویژه ریاست جمهوری برای ثبات بازار محصولات پتروشیمی، گفت: مدیران عامل پنج شرکت بزرگ محصولات پلیمری و پتروشیمی که حدود 85 درصد نیاز کشور به این محصولات را تأمین می‌کنند به تعزیرات حکومتی احضار و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. رئیس...