شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیستم هشدار سونامی ایالات متحده برای مناطقی از اقیانوس آرام که نزدیک به کانون زمین لرزه شدید ساحل آلاسکا قرار دارند، هشدار سونامی صادر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار افت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به 460 هزار نفر در سال 1402خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (یک‌شنبه 25 تیر ماه) با کاهش بسیار جزئی نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 257 تومان و 5 ریال و قیمت حواله دلار 37 هزار و 506 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 46 هزار و 377 تومان و 6 ریال،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار عقب نشینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق دستورالعمل نحوه احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران مؤسسات اعتباری، حداکثر سن مدیران عامل بانک‌ها 70 سال خواهد بود؛ ضمن اینکه تصدی مدیریتی اعضای هیات عامل بانک مرکزی در مؤسسات اعتباری غیردولتی مشروط شد.

خبرگزاری مهر

سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد - برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ناضر مجلس در نهادهای ورزشی، حسابرسی و بیمه انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص فرصت طلبی و سوءاستفاده شیادان سایبری از ایام ماه محرم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع لبنی، مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد در دومین همایش صنعت لبنیات گفت: با توجه به تنش آبی انتظار برآن است که با همراهی الگو‌ها و فناوری‌های نوین به بهره وری بیشتر دامن بزنند تا بتوانیم حمایت بخش تولید را داشته باشیم و همواره در راستای کاهش قیمت تمام شده گام برداریم تا تمامی دهک‌های درآمدی بتوانند از این مزیت استفاده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به 800 هزار تقاضا برای دریافت وام ودیعه مسکن،‌گفت: از این تعداد 128 هزار و 779 فقره وام طی 4 سال اخیر پرداخت شد.

خبرگزاری تسنیم

با ورود به هنگام سازمان تعزیرات حکومتی، جلوی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی گرفته شده و ثبات نسبی در بازار عرضه محصولات پلیمری و پتروشیمی ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و دلار عقب نشست، قیمت سکه هم پایین آمد و به 27,801,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.84 درصدی داشته است.