شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار عقب نشست و به 27,801,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.84 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها نشان از تداوم ریزش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار سیر نزولی را تجربه کرده و به 48,650 (چهل و هشت هزار و ششصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز پیش کاهش 1.03 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از معامله‌گران هم باور دارند اگر دلار پایین مرز 49 هزار تومان تثبیت دهد، حمایت‌های 48 هزار و 600 تومان و 47 هزار تومان، حمایت‌های پیش روی دلار هستند که شکست آن‌ها در کنار وجود فاند خبری قوی می‌تواند قیمت دلار را تا محدوده 44 هزار تومان کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت طلا 18 عیار امروز ریزش داشت و هر گرم با کاهش 1.47 درصدی، 2,321,600 (دو میلیون و سیصد و بیست و یک هزار و ششصد) تومان نسبت به روز قبل معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز پایین آمد و با کاهش 1.03 درصدی که داشته است، 48,650 (چهل و هشت هزار و ششصد و پنجاه) تومان ارزش گذاری شد. قیمت طلا و سکه هم کاهشی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار نزولی شد و به 27,801,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار در معاملات پشت خطی کانال 49 هزار تومان را از دست داد و همین امر باعث شده انتظارات نزولی در بین معامله گران تا حدودی تقویت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر افت را دنبال کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص ردیف بودجه مستقل به مبلغ حدود 240 میلیارد تومان به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.

وب‌گاه فرارو

با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشا‌های مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به ادعای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر قرارداد با بخش خصوصی برای ورود اتوبوس‌های برقی گفت: تمامی اینها موارد ادعایی است که از سوی شهرداری مطرح می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز نوسازی اداری وزارت اقتصاد اخیراً گفته است: «فقط روی ورود به کسب‌و‌کار تمرکز کردیم، در حالی که ماندگاری کسب‌و‌کار کشور پایین است. وزارت اقتصاد در راستای هدایت سرمایه ورودی نکرده است.» اذعان این مقام مسئول به «بالا بودن حجم شکست کسب‌و‌کارها» به خوبی نشان از وضعیت بازار کار دارد؛ بازاری که کسب‌وکارهای خرد، عمده‌متضرر آن هستند.