شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران در هفته‌های اخیر همچنان با فشار فروش مواجه است و معاملات آن نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به خرید سهام ندارند. شاخص کل در این لحظه از معاملات بالای 34 هزار واحد ریزش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: در شأن این سازمان نیست که به رقم قرارداد جواد نکونام ورود کند و صحبتی در این باره در جلسه مجمع نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت 128 هزار و 779 فقره وام ودیعه مسکن از سال 1399 تاکنون خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مزایای ایجاد مراکز لجستیک، یکپارچه‌سازی فرآیندها، سامانه‌های اطلاعاتی و اسناد حمل بار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سفر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی به همراه هیات ایرانی به چین، بر تسریع در انجام مبادلات تجاری و صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست ارتقاء هماهنگی اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و کنترل بازار اجاره به ریاست وزیر راه و شهرسازی از افزایش همکاری خود با وزارت راه و شهرسازی در طرح ساماندهی بنگاه‌های غیرمجاز و متخلف مشاور املاک تاکید شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پیشین فراری ایتالیا سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری در استون مارتین انجام داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را در پیش گرفته است و 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.