یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به نحوی که شاخص کل بازار سهام در 90 دقیقه ابتدایی امروز، با ریزشی 30 هزار واحدی همراه شد.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در هفته‌های اخیر همچنان با فشار فروش مواجه است و معاملات آن نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به خرید سهام ندارند. شاخص کل در این لحظه از معاملات بالای 34 هزار واحد ریزش داشته است.

خبرگزاری مهر

سفیر ویتنام با بیان اینکه در روابط ایران و ویتنام هنوز ظرفیت‌های نامحدودی باقی مانده است، گفت: رئیس جمهوری ویتنام بر تقویت روابط میان ملت‌ها، دولت‌ها و نخبگان دو کشور تاکید دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص فرصت‌طلبی و سوءاستفاده شیادان سایبری از ایام ماه محرم هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که رسانه های محلی استان یزد با استناد به جداول بودجه سال 1402 از کاهش 21 درصدی بودجه این استان خبر داده و آن را بیانگر ضعف تیم اقتصادی دانسته اند رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این موضوع را نادرست شمرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت، در شأن این سازمان نیست که به رقم قرارداد جواد نکونام ورود کند و صحبتی در این باره در جلسه مجمع نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 900 تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس دولت سیزدهم قرار است در ششمین سفر از دور دوم سفر‌های استانی خود دوشنبه و سه‌شنبه (26 و 27 تیر) راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شود. سفری که بنا بود آخر هفته گذشته صورت پذیرد، اما به دلیل سفر رئیسی به سه کشور آفریقایی، به اواسط این هفته موکول شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در نشست ارتقای هماهنگی اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و کنترل بازار اجاره به ریاست وزیر راه و شهرسازی، فرماندهی پلیس اقتصادی و فرماندهی پلیس اماکن کشور از افزایش همکاری خود با وزارت راه و شهرسازی در طرح ساماندهی بنگاه‌های غیرمجاز و متخلف مشاور املاک تاکید کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در این نشست بر اثرگذاری اقدامات انجام شده که با...

وب‌گاه 55 آنلاین

پیچیدگی انسان و نظام تصمیم‌گیری او قرن‌هاست که بر همگان آشکار شده و با وجود آنکه تلاش‌های فراوانی صرف ساده‌تر کردن و افزایش قابلیت توضیح دادن این درهم‌تنیدگی شده است، پرسش‌های بسیاری بدون پاسخ مانده‌اند و تنها می‌توان به میزان قابل قبولی از پس شفاف کردن چگونگی آن برآمد در حالی که شدت آن کماکان مورد ابهام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: 28 کیلومتر تکمیل مسیر و 6 ایستگاه در دستور کار ما بود که در نیمه اول امسال به نتیجه می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار با بیان این‌که خوشبختانه تمام جامعه بازنشستگان تحت پوشش بیمه‌ها هستند، گفت: همه ساله منابع بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 15 هزار و 88 قرارداد اجاره با کد رهگیری رایگان به ثبت رسیده و استقبال از سامانه املاک و مستغلات در حال افزایش است.