چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با هدف تقویت همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی ایران و ژاپن و تداوم همکاری‌های علمی بین دو کشور، آیین معارفه «شیموکیودا تاکاشی» رییس جدید بخش اقتصادی سفارت ژاپن در ایران با حضور «علیرضا برکتین» مشاور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و «عاطفه جهان‌محمدی» عضو هیات علمی مهندسی سازه و ابنیه فنی مرکز برگزار شد. در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، به دنبال ورود سازمان بازرسی به موضوع برخی کالا‌های اساسیِ تعیین تکلیف نشده در منطقه آزاد بندرانزلی شامل هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی»، و در نتیجه همکاری و اقدامات عاجل دولت، فرآیند ترخیص این کالا‌های اساسی در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به تصویب رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار معتقدند در شرایط کنونی در صورتی که دلار در مرز 49 هزار و 200 تومان مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینی به کانال 48 هزار تومان هم محتمل خواهد بود.

خبرگزاری مهر

فرآیند ترخیص هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی» در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در مجلس و را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت مدیران خودرو طرح پیش فروش محصولات ام وی ام را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد از دستور ویژه به رئیس سازمان امور مالیاتی برای ارائه مستندات فرارهای مالیاتی به دادستانی عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: بازار سکه این روزها در وضعیت قرمز به سر می‌برد. بررسی‌ها نشان می‌دهد نوسانات کاهشی قیمت دلار بر روی قیمت سکه امامی اثرگذار بوده و جذابیت بازار سکه را تا حدودی کم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان‌کل کشور در خصوص تعدیل منفی سود هر سهم "شپنا" از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان‌کل شکایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.