چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی گفت: تکمیل سامانه اعتبار سنجی بانک مرکزی معطل ارائه کامل اطلاعات دستگاه‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها از جمله بورس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی استراتژی دریایی کشور و نهایی‌سازی متن آن جهت تصویب در هیئت عامل سازمان بنادر، یکی از دستورکارهای مهم کارگروه ویژه ممیزی بود.

خبرگزاری مهر

گمرک ایران در بخشنامهای تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد از دستور ویژه به رئیس سازمان امور مالیاتی برای ارائه مستندات فرارهای مالیاتی به دادستانی عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساماندهی بازار مسکن و تولید آن در کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم بوده است و اثر این اقدامات در بهار امسال خود را نشان داد به طوری که شواهد و مستندات نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر، قیمت مسکن کاهشی شده و پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم این روند دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس گفت: برخی افراد در سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، مانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد از دستور ویژه به رئیس سازمان امور مالیاتی برای ارائه مستندات فرارهای مالیاتی به دادستانی عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه جدید گمرک با هدف حمایت از گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی، ایرانیان مقیم خارج از کشور، مسافران غیرمقیم ایران و ساکنان مناطق آزاد به گمرکات کشور ابلاغ شد

وب‌گاه عصر ایران

چون احمد رضا احمدی 50 سال برای کودکان نوشت جا دارد وزیر متولی کودکان و نوجوانان در بزرگ‌داشت او پیش‌گام باشد اما تا این لحظه دریغ از دو خط پیام تسلیت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر خزانه‌داری آمریکا با ابراز نگرانی نسبت به تورم بالا و دائمی هشدار داد که اقتصاد این کشور همچنان در معرض خطر رکود است.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام در ادامه ی روند ریزشی خود، امروز با ریزشی 30 هزار واحدی در نیمه ی اول بازار، کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی را از دست داد و به کانال پایین تر سقوط کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار خودرو همچنان در دام رکود و روند نزولی اسیر است و تا به این لحظه هنوز عاملی یافت نشده است که بتواند به این بازار رونق ببخشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی صاحب فکر، دانش و سرمایه است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.