چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.16 درصد افزایش به 79 دلار و 53 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو‌های سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اثرات منفی تصمیمات بدون کارشناسی و یک شبه در سایر حوزه‌ها بر بورس کماکان ادامه دارد، و در آخرین اتفاق، پالایشگاه نفت اصفهان که در 14 تیر ماه اعلام کرد سود این شرکت به ازای هر سهم 17 تومان افزایش یافته است؛ در اطلاعیه‌ای دیگر از شناسایی زیان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان کل کشور در خصوص تعدیل منفی سود هر سهم"شپنا" از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نحوه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) به تصویب شورای عالی بورس رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی منوچهر منطقی را به عنوان نماینده وزیر در شورای عالی هواپیمایی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران در تولید 22 محصول کشاورزی مقام اول تا دهم جهان را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خروج پول سنگین از بورس نشان می دهد حقیقی ها به شدت نسبت به این بازار بی اعتماد شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال پیرامون ادعای بیمارستان مبنی بر عدم تامین مطالباتشان توسط تامین اجتماعی اظهار داشت: هفته گذشته با اکثر معاونین وزارت بهداشت در سازمان برنامه و بودجه نشست داشتیم، نمایندگان دانشگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی نیز حضور داشتند. وی افزود: در خصوص بدهی به بیمارستان‌ها یک اختلاف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: 70 درصد منشأ گرد و خاک در کانون‌های داخل کشور است و مابقی موارد خارج از ایران در کشور‌های عراق و سوریه و... شناسایی شده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست گفت: خدمات اکوسیستمی منطقه یک آمایش کشور شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان ارزش‌گذاری خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی 24 ساعت آینده بارش و وزش باد شمالی در شرق اردبیل و سواحل شمالی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم: