چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

وب‌گاه عصر ایران

در حوزه معیشتی مخصوصاً در بخش کالاهای اساسی و البته مرغ و گوشت، میوه و تره‌بار و شیر و لبنیات به شدت ضعیف عمل شده و نتیجه این گرانی و «بی مدیریتی» در سفره مردم ظاهر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.16 درصد افزایش به 79 دلار و 53 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید احسان خاندوزی» در حاشیه رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نامه دادستان تهران مبنی بر ارائه مستندات از فرار‌های مالیاتی اظهار کرد: البته سازمان مالیاتی دارای فرآیند‌های دادرسی قضایی است و در مورد پرونده فرار‌های مالیاتی بررسی‌ها در حال انجام است، اما در کنار این روند به رئیس سازمان امور مالیاتی...

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت هر قطعه سکه امامی که در سه شنبه هفته گذشته در حدود 29 میلیون و 300 هزار تومان معامله شده بود؛ در سه شنبه این هفته در حدود 27 میلیون و 900 هزار تومان به فروش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.31 درصد افزایش به 1938 دلار و 16 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان‌کل کشور در خصوص تعدیل منفی سود هر سهم "شپنا" از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان‌کل شکایت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بورس بعد از تعدیل منفی سود هر سهم «شپنا» از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک کارشناس مسکن گفت: در هفته‌های اخیر قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ کاهش بیشتری را در مقایسه با واحدهای کوچک تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر عبداللهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری میامی از برگزاری جلسه برای حفاظت از یوز در میامی خبر داد و بیان کرد: مقرر شد چنانچه هریک از دستگاه‌های مسئول وظایف محوله و مصوبات را در مهلت مقرر به سرانجام نرساند با برخورد بدون اغماض مرجع قضائی مواجه خواهند بود. وی عنوان کرد: طرح جامعی برای حفاظت از محیط‌زیست گونه‌های نادر از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد از دستور ویژه به رئیس سازمان امور مالیاتی برای ارائه مستندات فرارهای مالیاتی به دادستانی عمومی و انقلاب تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت جهانی طلا پس از عقب نشینی بازده دلار و اوراق قرضه افزایش یافت.