چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بخش عمده ای از اختلافات در بخش قضایی مربوط به اسناد عادی است که بارسمی شدن آنها این مشکلات رفع می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می رسد امروز هم معامله گران بازار سکه ریش و قیچی را به دست فردوسی خواهند داد و سکه بازان نوسانات قیمت دلار را به دقت زیر نظر خواهند گرفت و با احتیاط و مشاهده رفتار دلاری در موقعیت خرید یا فروش قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخشنامه جدید گمرک با هدف حمایت از گردشگران و سرمایه گذاران خارجی، ایرانیان مقیم خارج از کشور، مسافران غیر مقیم ایران و ساکنان مناطق آزاد به گمرکات کشور ابلاغ و بر این اساس تسهیلات جدیدی برای ورود موقت خودروی سواری گردشگران و سرمایه گذاران خارجی ارائه خواهد شد. بر اساس این بخشنامه متقاضیان مشمول این تسهیلات می‌توانند به مدت پنج ماه خودروی سواری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مذاکراتی با هدف همکاری بین ایران و ژاپن در حوزه راه و شهرسازی، با حضور رییس جدید بخش اقتصادی سفارت ژاپن در ایران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 2 هزار و 274 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 126 هزار و 103 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان نوشت: علاوه بر میوه‌فروشان محله‌ها، همه کوچه‌ها، میادین و حتی حاشیه اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها مملو از نیسان‌های عرضه کننده میوه است، اما با قیمت‌های گران.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار سکه این روزها در وضعیت قرمز به سر می‌برد. بررسی‌ها نشان می‌دهد نوسانات کاهشی قیمت دلار بر روی قیمت سکه امامی اثرگذار بوده و جذابیت بازار سکه را تا حدودی کم کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: نیاز مسکن در کشور به ویژه در روستا‌ها از طریق سامانه املاک و اسکان قابل شناسایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی از تسهیل اعطای تسهیلات بانکی به خوش حساب‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: این روزها به هر فروشگاه، میوه‌فروشی، مرغ‌فروشی و قصابی که مراجعه می‌کنیم، یخچال‌ها و پیشخوان مغازه‌ها مملو از کالاست. اکنون سؤال این است، چرا به رغم فراوانی عرضه، قیمت‌ها گران است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمایه گذاران حقیقی دیروز حدود 1650 میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند که این یکی از بزرگ ترین ارقام خروج پول از بازار در یکی دو سال گذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گمرک ایران در بخشنامه تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو‌های سواری به کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی در نامه‌ای به محمدجعفر منتظری داستان کل کشور اعلام کرد: شرکت‌های پالایش نفت از جمله شرکت‌های ثبت شده نزد این سازمان هستند که در ترکیب سهامداری آن‌ها تمام اقسام سهامداری شامل سهامداران عدالت (حدود 49 میلیون نفر)، صندوق‌های سرمایه گذاری صندوق پالایش، یکم سهامداران خرد و. حضور دارند؛ لذا اطلاعات و صورت‌های مالی آن‌ها مبنای تصمیم گیری طیف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور طی نامه‌ای هزینه ساخت 7 گروه ساختمانی در سال 1402 را ابلاغ کرد که نسبت به سال گذشته 38 تا 48 درصد افزایش یافته است.