چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

محسن هاشمی: در دولت‌های قبل به جز دولت احمدی نژاد، این طور بود که وقتی سیاست‌ها و اظهارات تندی مطرح می‌شد دستگاه دیپلماسی و سایر اجزای دولت تلاش می‌کردند فضا را به فوریت تلطیف کنند تا تنش‌ها را کم کنند و کشور را از آسیب‌ها عبور بدهند. اما در ده سال اخیر که تحریم ها کشور را در منگنه قرار داده است، کسی در دولت به صورت جدی این نقش را ایفا نکرده است. معتقدم اول باید شرایط کشور را عادی کنیم؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده است. علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال امروز (سه‌شنبه) برای پیگیری این موضوع با مهدی تاج دیدار کرد که در این جلسه جواد نکونام سرمربی آبی‌ها نیز حضور داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست مستندات فرار‌های مالیاتی میلیاردی مربوط به حوزه قضایی تهران را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی گزارش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاجی‌وند در خصوص ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلاً هیچ ثبت‌نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت‌نام انجام می‌شود تماماً کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت‌نام ارائه کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی‌ها به‌عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای با دشمنان، روابط عمومی‌ها در صف اول جهاد تبیین هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار ضد و نقیضی که از علی اکبر رائفی‌پور، سخنران جنجالی انقلابی، منتشر شده، وضعیت 48 ساعت اخیر فضای مجازی را متشنج کرده است. گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره علت ممنوع‌الخروجی وی مطرح شده است و بسیاری خبر از بازداشت او داده‌اند؛ گمانه‌زنی‌هایی که از سوی دولت ایران به شدت تکذیب شده است.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر گفت: بنادر کشور در بخش تجهیزات استراتژیک نیز از ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر از روابط عمومی‌ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای با دشمنان، روابط عمومی‌ها در صف اول جهاد تبیین هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرلشکر باقری گفت: تا شهریور ماه که زمان تعهد دولت عراق است، صبر می‌کنیم و امیدواریم که دولت عراق به مسئولیتش عمل کند، اما اگر این زمان بگذرد و این‌ها مسلح باقی بمانند و یا عملیاتی انجام دهند، قطعاً عملیات‌های ما علیه این گروه‌ها با شدت بیشتر تکرار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه گفت: خالی ماندن یک واحد خالی که در سامانه املاک واسکان ثبت نشده و یا اجاره نرفته است هم می تواند به بازار مسکن ضربه وارد کند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با اعلام پیشرفت 98 درصدی آزادراه شیراز - اصفهان نسبت به تردد در این آزادراه به دلیل انجام عملیات تکمیلی عمرانی و خطری که برای شهروندان در پی دارد، هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و کمبود نقدینگی، واحدهای مرغداری با حداقل ظرفیت خود کار نمی کنند.