چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی بک‌نظر در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از سال 1389 استفاده از کارتخوان برای پزشکان الزام شد، پزشکان موظف به نصب دستگاه کارتخوان شدند تا درآمدشان شفاف شود تا مانند کارگران و کارمندان مالیات بدهند و دین خود به جامعه را پرداخت کنند. وی افزود: سازمان امور مالیاتی به‌دنبال شفافیت و راه‌های مختلف و متنوع در شناسایی فرار‌های مالیاتی است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ر شرایط کنونی شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی هستیم و در سال جاری قیمت مرغ و سایر کالاهای ضروری مورد استفاده مردم با رشد قیمت مواجه شده‌اند. به طور مثال، دولت یارانه‌های سال 1401 را بر مبنای قیمت مرغ 50 هزار تومانی پرداخت کرد اما در نهایت امروز شاهد هستیم که قیمت مرغ حتی تا 100 هزار تومان نیز افزایش پیدا کرده است. با این وجود یارانه‌های نقدی افزایشی پیدا نکرده و رقم یارانه اعتباری (کالابرگ...

خبرگزاری تسنیم

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رکود سنگین بازار مسکن، گفت: به دلیل رکود حاکم بر بخش مسکن کشور، معامله‌ای در این بخش صورت نمی‌گیرد.

وب‌گاه الف

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا امروز (20 تیرماه) به 394 هزار متقاضی وام ازدواج و فرزند قریب به 53 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمدرضا احمدی شاعر و نویسنده ایرانی پس از مدتها تحمل بیماری درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آن طور که برخی از رسانه ها و معامله گران مدعی هستند امروز قیمت دلار نتوانست بالای مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان برود و چند پله پایین تر از دیروز به فروش رسید. دلار تهران امروز با گپ منفی تقریبا 200 تا 300 تومانی شروع به کار کرد و در نیمه ظهر امروز در حدود 49 هزار و 400 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پویانفر در صفحه توئیتر خود از گرانی قیمت مرغ انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی فاش کرد که رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، علیرغم ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده است، بالغ بر 250 هزار دلار بیت کوین دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی مورد نیاز برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان های مختلف شناسایی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

کتاب «من عباس کیارستمی هستم» داستان آشنایی و رفاقت کیارستمی با آیدین آغداشلو در دبیرستان جم قلهک را روایت می‌کند.

وب‌گاه الف

روند بورس همچنان در بازار سرمایه ادامه دارد بطوریکه شاخص کل بورس امروز بیش از 30 هزار واحد کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قانون این بود که اگر خانمی حجاب را رعایت نکرد، جرم است؛ نیروی انتظامی باید او را دستگیر کند و تحویل قوه قضائیه بدهد تا او را محاکمه کند و محاکمه او چند ماه طول می‌کشد. این فرآیند اصلا شدنی نیست و بعد هم احتمال قصه‌ای مثل آن خانم که سکته کرد پیش می آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیگیری‌های هم نشان داد که یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از دید سیاست ارزی ممنوعیت واردات خودرو و موارد مشابه قابل دفاع است، گفت: البته این اتفاق تا جایی توجیه دارد که نیاز ارزی واردات سوخت و قطعات مونتاژکاران افزایش پیدا نکند اما در عمل شاهد این اتفاق هستیم.