پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزبه بمانی با انتشار متنی کوتاه از لغو کنسرت هایش در تهران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالملکی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد: بر اساس این تفاهمنامه، شرکتی از افغانستان 50 میلیون دلار در ساخت 3 پست اسکله در مجتمع بندری کاسپین سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه استقلال برای بازگشت مهدی قایدی به شباب الاهلی نامه زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بخشی از جامعه پزشکی به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان است که برای تعدادی از آنها اخطاریه ارسال شده و بخش دیگر از پزشکان را از طریق حساب های مشکوک به تجاری، سامانه سوت زنی و بازرسی میدانی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: این لایحه عفاف و حجاب را ما ننوشته‌ایم و تصویب نکرده‌ایم. باید قوه قضائیه لایحه عفاف و حجاب را می‌نوشت و قوه مجریه می‌توانست تغییرات جزئی در آن بدهد؛ اگر تغییرات اساسی می‌داد، مجلس هم تصویب می‌کرد، شورای نگهبان طبق قانون آن را رد می‌کرد؛ چون لایحه قوه قضائیه است. این لایحه هنوز در مجلس تصویب نشده است. این لایحه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم کاهش قیمت در بازار امروز 19 تیر 1402 حکایت دارد، بطوریکه پرطرفدارهای ایران خودرو با افت یک تا 10 میلیون تومان راهی بازار شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (19 تا 25 تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی متذکر شد: من نگران این هستم که اگر این روش در ایران باب شود، خلاف آنچه که آقای رییسی می‌گوید و چه آقای قالیباف و بقیه آقایان می‌گویند که مدیران باید جسارت تصمیم‌گیری داشته باشند، دیگر کسی جرات همان یک ذره تصمیمی هم که در این اواخر می‌گرفته، نداشته باشد. خب بخشی را شما در این ناکارآمدی‌های موجود در کشور می‌توانید ببینید که به همان سرعت و نسبتی که منابع‌مان در حال افزایش است، شاهد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مدل جدید اعتبارسنجی در مورد تعاملات اقتصادی در مهرماه رونمایی می‌شود و گشایش‌هایی برای شرکت‌ها ایجاد خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جولایی با تکذیب قطع صادرات گاز ایران به عراق، گفت: به‌دلیل اختلالی که در عملکرد شبکه گاز در غرب کشور به‌وجود آمد، از چند روز گذشته حدود 5 تا 10 میلیون مترمکعب در روز از گاز صادراتی به عراق نسبت به متوسط ماه قبل از آن کاهش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: همه حساب‌ها و یا دستگاه‌های کارتخوانی که مشمول تخلف مالیاتی بودند، سال گذشته مسدود شده و اعمال جریمه قانونی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها با آگهی‌های عجیب و غریبی در زمینه مسکن مواجه می‌شویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پیشنهاد اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها گفت: پیشنهاد وزارت اقتصاد تغییر فرمول و زمان اجرای بخشنامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا در نواحی شرقی و جنوب شرقی کشور وزش باد شدید، خیزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: همه حساب‌ها و یا دستگاه‌های کارتخوانی که مشمول تخلف مالیاتی بودند، سال گذشته مسدود شده و اعمال جریمه قانونی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی تخصیص ارز اربعین زائران را در دستور کار خود قرار داده است که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.