پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: وصول بدهی از عراق به جای خود، اما اینکه دقیقاً چقدر از کشور همسایه طلب داریم نیز حکایتی است. فروردین امسال خبرگزاری عراق به نقل از سفیر ایران در این کشور عنوان کرد که بابت فروش گاز و برق، عراق حدود 11 میلیارد دلار به ایران بدهکار است.

وب‌گاه گسترش

عبدالرسول دشتی - کارشناس صنایع پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: در کنار ارائه خدماتی چون برق‌رسانی و آبرسانی، ساخت جاده و ایجاد بنگاه‌های کوچک اشتغال‌زایی در سال‌های گذشته، اما ساخت مدرسه جلوه‌ای دیگر در خدمت به مردم دارد.

خبرگزاری مهر

امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«من با واردات آیفون موافقم؛ چراکه وقتی آیفون را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون یعنی سامسونگ مدل S2 ایجاد می‌کنید.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس یازدهم به «خبرآنلاین» است.

وب‌گاه فرارو

به تازگی در سایت‌های تبلیغاتی، آگهی‌های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بی‌سابقه هستند، آگهی‌هایی که مربوط به میهمانی‌های شبانه و یا دورهمی‌های دوستانه است. البته با حضور خانواده!

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه، تورم مزمن را عامل کاهش ارزش مستمری بازنشستگان دانست و گفت: مرکز پژوهش‌ها در روند بررسی لایحه برنامه هفتم بر اصل کفایت مستمری بازنشستگان تاکید داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برپایه داد و ستد بازار مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار به 41 هزار و 258 تومان و قیمت حواله دلار به 37 هزار و 507 تومان رسید. همچنین بهای هر اسکناس یورو 45 هزار و 183 تومان و بهای حواله یورو 41 هزار 76 تومان، هر اسکناس درهم 11 هزار و 234 تومان و هر حواله درهم 10 هزار و 213 تومان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: در بهار 1402 نرخ بیکاری جمعیت 15 ساله و بیشتر 8.2 درصد بوده که در مقایسه با فصل مشابه در 10 سال گذشته کمترین میزان را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد صرافی رمزارز آمریکایی بیترکس در برابر بازگردانی دارایی‌های ایرانی‌ها و افرادی که اقدام حقوقی نکرده‌اند و پرداخت خسارات احتمالی به آنها مقاومت می‌کند تا بخشی از کسری بودجه و جرایم دادگاهی خود را از چنین منابعی تامین کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌ها در خصوص درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوزها در مجموع 90.2 درصد بوده و با وجود اینکه تعداد مجوزهای صادر شده به نیم میلیون رسیده هنوز چهار دستگاه هیچ مجوزی از این درگاه صادر نکرده و سه دستگاه هنوز متصل نشده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی هرمزگان، خواستار توجه ویژه به بخش «مسکن» بازنشستگان به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مهم این قشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نظر خود را در مورد پیشنهاد افزایش سن بازنشستگی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

بورس امروز نیز در ادامه روزهای ضعیفی که در هفته جاری آغاز کرده بود، شرایط سختی را سپری کرد و بار دیگر بخش عمده‌ای از نمادها در محدوده منفی کار خود را به پایان رساندند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه منیبان

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چند کمیسیون مجلس به تصویب رسیده است.