پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هم یکی از آن روزهای کم نوسان در بیت کوین و اتریوم است. قیمت این ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از رد پیشنهادات «افزایش سن بازنشستگی» و «تغییر میانگین حقوق به 5 سال» در کمیته نظام اداری تلفیق برنامه هفتم خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان معاملات امروز، سرانه خرید اشخاص حقیقی به 22.4 میلیون تومان و سرانه فروش آن‌ها به 22‌.2 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

فقط این افراد می توانند با قیمت قدیم صاحب خودرو شده و شرکت ها موظفند با قیمت قدیم خودروی خودرو را واگذار کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه شاهد گفت: آموزش و پرورش ساده ترین کارها را انجام نمی‌دهد؛ مثلا در 29 اسفند حقوق فرهنگیان پرداخت نمی‌شود. در انتخاب وزرای آموزش و پرورش بی‌توجهی وجود دارد. وزیر کنونی هم درست در وسط ثبت نام مدارس به حج تشریف بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اشکودا کامیک شاسی بلند جذاب اروپایی به زودی وارد ایران خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: برخی کالاها در بخش های مختلف به صورت ریالی در کشور تولید اما به صورت دلاری به دست مردم می‌رسد که با شفاف سازی و آمار و اطلاعات دقیق می‌توان جلوی آن را گرفت.

خبرگزاری مهر

پردیس - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون 30 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و 20 هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر گفت: مرکز آمار ایران اطلاعات با ارزشی در حوزه‌های مختلف دارد که می‌توانیم برای افزایش تولیدات کشاورزی و ثبات بازار از آن‌ها استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنایع لبنی گفت: اگر هر یک از تولیدکنندگان تنها هزار تومان از هر تن شیر خام را به فرهنگ سازی اختصاص دهند، این موضوع قابل انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدتی است که شرکت‌های هواپیمایی با هر ترفندی که شده نرخ بلیت هواپیما را افزایش می‌دهند. خودشان از این می‌نالند که چرا 2 سال است خبری از افزایش نرخ بلیت نیست، اما ظواهر امر چیز دیگری را نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز گروه پالایشی قرمزترین گروه بازار در میان گروه‌های بزرگ بازار بود.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال گزارش آتش سوزی در مجتمع صنعتی خلیج فارس واقع در غرب بندرعباس تیم واکنش سریع و امدادی اورژانس استان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه جاری نیست بلکه ساختن آینده کشور است.