پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحجت کاظمی در نشست با رؤسای کانون‌ها و جمعی از بازنشستگان فولاد که با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق برگزار شد، گفت: اگر صندوق در سال‌های گذشته از بودجه پایداری برخوردار بود، این معوقات ایجاد نمی‌شد؛ البته خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته، برای سال‌جاری بودجه پایداری تخصیص یافته، هرچند ما باید با تلاش بیشتر سهم منابع داخلی صندوق را بالا ببریم تا...

وب‌گاه گسترش

گزارش اخیر پلتفرم تحلیلی مساری (Messari) نشان می‌دهد که علی‌رغم احساسات منفی مداوم پیرامون دعوای حقوقی ریپل (XRP) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، پروتکل ریپل شاهد رشد چشمگیری در جنبه‌های مختلف خود در سه ماهه دوم سال جاری بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی تهران در دومین همایش صنعت لبنیات اعلام کرد که در برنامه هفتم توسعه و در مدت 5 سال پیش‌بینی شده که سرانه مصرف شیر به 90 کیلو برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور گفت: پرواز امروز کیش _ تبریز با کاهش فشار داخل کابین مواجه شده بود که با جایگزین کردن یک هواپیمای دیگر انجام شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید 27 منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان 10 هزار هکتار خبر داد.

خبرگزاری مهر

ضرایب A و B برای محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و اوراق با درآمد ثابت تغییر یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار گفت: من در پایان نشست شورای عالی کار در اواخر اسفند 1401 اعلام کردم چنانچه دولت تصمیم گرفت لایحه جدیدی در رابطه با افزایش حقوق‌بگیران دولت تقدیم مجلس کند و حقوق کارمندان افزایش پیدا کرد، ما هم در شورای عالی کار متناسب با آن، برای افزایش دستمزد کارگران اقدام خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل هفته جاری برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته نزولی شروع شده و کارشناسان معتقدند تقاضا برای نمادهای کوچک روند افزایشی دارد و حتی در صورت اصلاح شاخص برخی نمادها با سرمایه کم رشد می کنند.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام مدیر روابط عمومی مرکز مبادله ارز و طلای ایران کارگروه تخصیص ارز اربعین به زائران در بانک مرکزی تشکیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی بر ضرورت بازنگری مقررات سیر و حرکت با هدف افزایش ایمنی و رفاه مردم تاکید کرد و خواستار اصلاح و به روز رسانی قوانین و مقررات از سوی اعضای کمیسیون عالی سوانح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی از سازمان حسابرسی خواست تا گزارشی از وضعیت امسال مجامع شرکت دولتی را آماده کند که در آن وجه تمایز صورت‌های مالی سال 1401 به نسبت سال 1400 مشخص شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به مشخصات فرش های ابریشمی و قیمت تعدادی از انواع این فرش ها پرداخته شده است.