پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پارلمان سوریه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق به مناسبت آغاز ماموریت خود در سوریه گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی هاشمی‌نسب امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به عدم حضور خود در کادرفنی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

مدیر عملیات بازار ابزار‌های نوین مالی بورس تهران گفت: برای اولین بار در بازار سرمایه، قراراداد آتی صندوق‌های قابل معامله (ETF) سهامی، از 21 تیر در بورس اوراق بهادار تهران راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از نگاه فعالان اقتصادی یکی از دلایل عقبگرد مداوم قیمت سکه امامی در چند روز اخیر ناشی از نوسانات کاهشی قیمت دلار و از طرفی عدم سیگنال های خبری منفی در بازار بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان دریافته‌اند که یک دمای بالای بحرانی (UCT) بین 40 تا 50 درجه سانتی‌گراد برای انسان وجود دارد که فراتر از آن، مصرف انرژی متابولیک افزایش می‌یابد. این پژوهش نه تنها چگونگی واکنش بدن انسان به دمای بالا را روشن می‌کند، بلکه پیامدهایی برای بخش‌های مختلف از جمله محیط‌های کاری، ورزشی، پزشکی و سفرهای بین المللی نیز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساخت پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ترسناک «توطئه‌آمیز» با بازی «پاتریک ویلسون» فقط 16 میلیون دلار هزینه داشته و بنابراین این فیلم در هفته نخست اکران آمریکا بیش از دو برابر هزینه ساخت خود فروخت.

وب‌گاه عصر ایران

این مقاله بر اساس پیش بینی های شرکت PwC، اقتصادهای برتر جهان را تا اواسط قرن بیست و یکم رتبه بندی کرده است. همه این پیش‌بینی‌ها همان چیزی را که تحلیل‌گران مدت‌ها گفته بودند، تکرار می‌کنند - این قرن، قرن قاره آسیا خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به پیشنهاد تعدیل نرخح خوراک پتروشیمی‌ها گفت: طی دو هفته آینده پیشنهاد وزارت اقتصاد در کمیسیون هم بررسی شده و به صحن هیات دولت می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیکان پرتوقع که با یک شکار بزرگ‌تر از دهانش گرفتار و در حال خفگی بود، به کمک یک مرد از مرگ نجات پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه: رائفی پور هنگام خروج از عربستان با مشکل روبرو شده بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه امسال 515 سلبریتی شناسایی شدند گفت: تعدادی از این افراد از طریق شرکت های تبلیغاتی و تعدادی از طریق گردش حساب و سایر موارد شناسایی شدند برای 123 سلبریتی و اینفلوئنسر اکنون کار تشخیص مالیات صورت گرفته است اما مالیاتی که خودشان ابراز کرده اند تناسبی با درآمدشان ندارد، 2300 میلیارد تومان واریزی به حساب اینها بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی از پیشنهاد دولت برای تغییر فرمول قیمت‌گذاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌توانم کاری کنم آل کثیر برگردد /