پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خروج 850 میلیارد تومان پول از بورس در یک روز، نشان می دهد حقیقی ها فعلا قید بازار سهام را زده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلر پرسپولیس یک استوری خبرساز را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

رسول فرخی میکال عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تاثیر سامانه مودیان مالیاتی بر ایجاد شفافیت مالیاتی در کشور گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه شفاف سازی و رفتار صادقانه با مردم، پیگیری واقعیت‌های مالیاتی در سازمان امور مالیاتی است. وی در ادامه ضمن انتقاد از روند اخذ مالیات در کشور گفت: ما از کارمندان و کسبه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پیشین بانک مرکزی از رانت چند نرخی بودن ارز انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: هدف اصلی دولت، شناسایی فراریان بزرگ مالیاتی بوده است و در همین راستا حتی مالیات 50 درصد از مشاغل و اصناف کشور صفر بوده و از پرداخت مالیات معاف شده‌اند که این اقدام قطعا به مذاق فراریان مالیاتی خوش نمی‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری در مطلبی در روزنامه اعتماد نوشت: شاید اگر مسوولان دولتی برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی با ریزش قیمت طلای جهانی پروپاگاندایی در بازار فلز زرد ایجاد شده که خود طلافروش‌ها هم از خرید فاصله گرفته‌اند؛ این کاهش تقاضا ریزش پلکانی قیمت طلا و سکه را به همراه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از پذیرش مجدد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه 3.6 ریشتری قیامدشت تهران را لرزاند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون جوانی جمعیت، وزارت راه وشهرسازی مکلف به تامین زمین برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است که به گفته مسئولان هر قطعه زمین حدود 200 میلیون تومان هزینه آماده‌سازی برای دولت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امتناع اروپا از لغو تحریم‌های موشکی می‌تواند باعث شود ایران از محدود کردن برد موشکی خود، یعنی 2000 کیلومتر دست بردارد. چنین اقدامی می‌تواند پایتخت‌های بزرگ اروپایی را در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه در دسترس زرادخانه موشکی تهران قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی بابایی‌کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس از دولت خواست برای حمایت از مردم در مقابل گرانی، کالاهای طرح کالابرگ را با قیمت مصوب به دست مردم برساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروهک تروریستی «جیش الظلم» دو روز پیش با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری 16 زاهدان را بر عهده گرفت.