پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موانع مربوط به انتقال ارز و تشریفات گمرکی دو معضل مهم بر سر راه تولید فرآورده‌های نسوز در ایران به شمار می روند. مدیرعامل یکی از شرکت‌های تامین انواع اقلام نسوز مورد استفاده صنایع کشور با بیان این مطلب در گفت و گویی افزود: نبود نقدینگی و معضل تامین مواد اولیه دو بخش بسیار کلیدی و مشکل ساز برای هر تولید کننده نسوز است که با توجه به عدم حمایت این امر از سمت دولت پیشنهاد می‌کنیم صنایع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد چکنوهای صادر شده بانک صادرات ایران با اعتماد و استقبال مشتریان از مرز 410 هزار برگ عبور کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با استقبال از سهولت، امنیت و سرعت پرداخت با چکنو این بانک به عنوان نخستین بانک عرضه‌کننده چک امن دیجیتال در نظام بانکی، تعداد چکنوهای صادر شده توسط مشتریان تا ابتدای تیرماه سال جاری از 410 هزار و 150 برگ گذشته که تعداد بیش از 45 هزار و 765 برگ آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: هر کیلوگرم مرغ از 91 هزار تومان تا بیش از 100 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی تخصیص ارز اربعین زائران را در دستور کار خود قرار داده است که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخی مدعی شدند که سلبریتی ها در فضاهای ممنوع و فیلترینگ فعالیت کرده اند و چرا باید مالیات پرداخت کنند این در حالی است که هر چند این فضا فیلیترینگ شده است ولی این افراد فعالیت اقتصادی داشته اند و میلیارد میلیارد به حساب آنها وارد می شود باید مانند کارمندان و کارگران که مالیات پرداخت می کنند، باید مالیات بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان رائفی پور را ممنوع‌الخروج کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی آل‌کثیر با قراردادی دو ساله راهی سپاهان شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس صورت جلسه هیأت مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ضرایب A و B برای محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله استاندارد با دارایی پایه صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و اوراق با درآمد ثابت تغییر یافت.

وب‌گاه گسترش

آرتور هیز، مدیرعامل سابق پلتفرم مشتقات رمزارزی Bitmex، در یک مقاله در وبلاگ cryptohays substack.com بیان می‌کند که بیت کوین ارز اصلی هوش مصنوعی (AI) است. هیز معتقد است که با حرکت رو به جلو، بیت کوین ارز مورد علاقه هوش مصنوعی‌ها خواهد بود؛ زیرا آنها باید از سیستمی استفاده کنند که همیشه دیجیتال، کاملاً خودکار و در دسترس باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر برق عراق تاکید کرد که این وزارت مطالبات ایران را پرداخت کرده است اما تحریم‌های آمریکا مانع انتقال این اموال از بانک تی بی آی به ایران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل در دادگاه اتهام تجاوز و کشتن پسربچه را قبول کرد و گفت تحت تاثیر بیماری روانی مرتکب این جرم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرتجویزترین و پرمصرف ترین داروها در ایران را بشناسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناآرامی‌های اخیر و حرکت‌های ضد انقلابی و ضد اسلامی که صورت گرفت، ظاهر تلخی داشت، اما هشداری بود برای ما که با بسیج کامل‌تری به عرصه بیاییم و پیش از اینکه انحرافات افراد ملعبه دشمن شود، آن را درمان کنیم. اگر از الآن به فکر این کار نباشیم، این دست از تحرکات به صورت یک جریان تسلبی درمی‌آید و یک لشکر عظیم و نیرومندی در جامعه ما علیه اسلام و انقلاب شکل خواهد گرفت.