پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی برای شاغلین و بازنشسگان نیروهای مسلح را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن گفت: پرداخت وام ساخت یکی از اهرم‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که طبق آمار‌ها 565 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در حال اجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد وحیدی با اشاره به تماس‌های مکرر بازنشستگان فرهنگی و بازدیدهای صورت گرفته در طول ایام سرکشی به حوزه انتخابیه، گفت: بر اساس استعلام گرفته شده، صدور احکام بازنشستگی فرهنگیان به علت پرداخت نشدن معوقات قانون رتبه بندی فرهنگیان در سال 1400 دچار مشکل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وام 200 میلیون تومانی و 4 درصدی بانک مهر ایران برای مشتریان این بانک در شعب آن در سراسر کشور قابل دریافت است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در مجموع 454 نماد روز یکشنبه در وضعیت منفی قرار داشتند و موجب قرمز شدن نقشه بازار سهام شدند. اما سوال اصلی این است که بحران کاهش ارزش معاملات خرد بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟ و آیا ریزش شاخص کل بورس تهران متوقف می‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی کشور گفت: تکمیل طرح 2 بانده شدن محورهای سیرجان به شیراز و سیرجان به بافت و همچنین طرح احداث کمربندی این شهرستان در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: طی ماه‌های گذشته بازار شکر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت؛ تا جایی که اواخر اردیبهشت، عرضه شکر در بازار کم شد و دلالان عنان بازار را در دست گرفتند و قیمت این محصول در بازار تا بیش از 30 هزار تومان بالا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: دولت برای اجرا و توسعه ساخت مسکن در ابتدا تولید و تامین زمین را باید اولویت قرار دهد.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 352 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 300 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران در ساخت موشک‌های دریاپایه و کروز دریایی، در رتبه سوم دنیا قرار دارد که این نشان‌دهنده پیشرفت ما در این صنایع است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا ضمن بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد 100 درصدی صادرات به آفریقا بودیم، راه های توسعه تجارت با این قاره را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی را به ریاست هیأت عامل صندوق ملی مسکن به مدت دو سال منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: تسیهلات ساخت مسکن توسط بانک ها همچنان کم رنگ است و دولت باید توسط دستگاه های مسئول این موضوع را پیگیری کند.