پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از برگزاری نشستی با محوریت بررسی موانع مربوط به پروژه پنج هزار و 400 واحدی نهضت ملی مسکن استان به منظور تسریع در عملیات اجرایی آن در بنیاد مستضعفان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابک نگاهداری تورم مزمن را عامل کاهش ارزش مستمری بازنشستگان دانست و گفت: مرکز پژوهش‌ها در روند بررسی لایحه برنامه هفتم بر اصل کفایت مستمری بازنشستگان تاکید داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسان‌سازی احتمالاً برای تصویب نهایی به صحن مجلس خواهد رفت؛ اما سوال اصلی برای بازنشستگان کارگری این است که آیا این همسان‌سازی شامل حال بازنشستگان کارگری می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و نحوه دریافت وام سربازان، شرایط جدید معافیت سربازی و ثبت‌نام مشمولان برای جایگزینی خدمت سربازی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ماه‌های اخیر طی تماس‌های متعدد مردمی با این خبرگزاری، تخلفات نمایندگی‌های خودروسازان مونتاژکار، عدم تمکین به قیمت‌های اعلامی از سوی شورای رقابت و فروش خودروها بعضا با قیمت‌هایی حدود 2 برابر قیمت‌های اعلامی و غیره گزارش می‌شد که پیگیری‌ها در این زمینه به نتیجه‌ای نرسید. 16 اردیبهشت امسال شورای رقابت قیمت 17 خودروی مونتاژی را مشخص کرد و همچنین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس گفته‌ی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس مصوب شده است.

وب‌گاه گسترش

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از انتشار صورت‌های مالی 1100 شرکت دولتی و عمومی خبر داد. او ضمن اعلام این خبر از شناسایی 800 کد ملی برای افراد زیر 5 سال و 1100 کدملی برای افراد بین 5 تا 10 سال که تراکنش‌های میلیاردی داشتند اطلاع داد.

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی 4 ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به 57 سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قسمت جدید «ایندیانا جونز» نتوانست گیشه سینمای آمریکا را حفظ کند و در دومین هفته اکران جای خود را به یک فیلم ترسناک داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 19 تیر) با 17 هزار و 829 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 158 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: از کسانی که به شایعات در مورد خانه اندیشمندان علوم انسانی دامن می‌زنند، شکایت خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: اصلی‌ترین کالاهای قربانی تورم سالانه منتهی به خرداد 1402 در بخش‌های خوراکی، در گروه‌های گوشتی، خشکبار و میوه‌جات قرار داشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 17 هزار و 828 واحد کاهش معادل 82 صدم درصد به دو میلیون و 158 هزار و 529 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 300 هزارتومان است.