پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار ریزش را تجربه کرد و به 49,750 (چهل و نه هزار و هفتصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.31 درصدی را در پیش گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار سکه بهم ریخت معامله‌گران برای ورود به بازار سکه تردید دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز افت کرد و به 2,353,400 (دو میلیون و سیصد و پنجاه و سه هزار و چهارصد) تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: برخی از بانک‌های مرکزی و صندوق‌های ثروت ملی در دنیا اعلام کرده‌اند در گذشته ذخایر طلای خود را در لندن نگه می‌داشتند اما حالا ترجیح می‌دهند آن را به خانه بازگردانند تا پشتوانه‌ای ایمن برایشان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار در بازار بالا رفت و هر گرم به 2,353,400 (دو میلیون و سیصد و پنجاه و سه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.06 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 550 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم با افزایش 0.06 درصدی، 2,353,400 (دو میلیون و سیصد و پنجاه و سه هزار و چهارصد) تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار اما پایین آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که تقاضای چشمگیری برای خرید ارز مشاهده نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تغییرات صورت گرفته، کمترین میزان افزایش حدود 49 میلیون تومان (49 میلیون و 774 هزار و 780 تومان) و بیشترین میزان افزایش بالغ بر 262 میلیون تومان (262 میلیون و 423 هزار و 32 تومان) بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر 1305، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال گذشته بیش از 14 میلیون و 846 هزار دلار صادرات محصولات مختلف به الجزایر صورت گرفته است که حدود 80 درصد نسبت به 12 ماهه سال 1400 کاهش را از نظر ارز دلاری نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را در پیش گرفته است و به 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

بهمن موتور، زمانبندی تکمیل وجه مشتریان خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد.