پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت 300 هزار تومانی مواجه شده و به 28 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند کاهشی قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل بورس در پایان معاملات با 0.82 درصد کاهش و از دست دادن 17 هزار و 829 واحد به رقم 2 میلیون و 158 هزار و 529 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با کاهش 9 هزار و 965 واحد به رقم 760 هزار و 857 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش 600 شرکت بورسی است، به بیش...

وب‌گاه گسترش

مجید گودرزی - کارشناس اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 352 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 300 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام گمرک ایران، شرکت هایی که به عنوان AEO انتخاب و به گمرکات اجرایی کشور معرفی شده بودند باید نسبت به تکمیل پرونده های خود با ارائه مستندات تصریحی به دبیرخانه حداکثر تا پایان ماه جاری1402/04/31 اقدام نمایند.

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جزئیات اعطای وام مهارت‌آموزی در سال 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نعمت الله ترکی گفت: شاید 5 - 6 کشور در حوزه‌ی صندوق‌های بازنشستگیِ وضع خوبی دارند - البته نمی‌گوییم عالی هستند - اما باقی آن‌ها وضعشان بدتر از ماست. در این شک نکنید. کشوری مثل فرانسه را در نظر بگیرید، برای یک اصلاحِ سنجه‌ای سه سال درگیر است. چرا درگیر است؟ خب مشکل دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید با توجه به افزایش تورم کفاف مخارج زندگی آنها را نمی‌دهد و باید بین حقوق شاغلین و بازنشستگان عدالت برقرار شود.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که دو هفته از انتخابات پر حاشیه اتاق بازرگانی ایران می گذرد، با وجود دستور صریح رئیس جمهور به وزرا برای پاسخ سریع به ابهامات، هنوز 3 وزیر عضو شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی درمورد ابهامات انتخابات 28 خرداد ساکت و منفعل هستند.

خبرگزاری تسنیم

شرایط رکودی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به صورتی که شاخص کل امروز نیز با ریزشی 18 هزار واحدی به نیمه های کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد سقوط کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری رئیس هیئت‌مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین اظهار کرد: اینکه ما مردم را امیدوار کنیم که همه مشکلات اقتصادی کشورمان در کوتاه‌مدت با پیوستن به سازمان همکاری‌های شانگ‌های حل می‌شود اشتباه است. وی افزود: اگرچه ریشه و بنیان این سازمان بر اساس روابط امنیتی و نظامی گذاشته شده؛ اما در دنیای کنونی هیچ پیمانی نیست که وجهه اقتصادی نداشته باشد. رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 17 هزار و 829 واحدی در تراز 2 میلیون و 158 هزار و 529 واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر جریان نقدینگی تقویت شود، گزارش ها هم می توانند به عنوان عاملی مثبت به شرایط بازار کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی ماه‌های گذشته بازار شکر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت؛ تا جایی که اواخر اردیبهشت، عرضه شکر در بازار کم شد و دلالان عنان بازار را در دست گرفتند و قیمت این محصول در بازار تا بیش از 30 هزار تومان بالا رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره شرایط اعطا تسهیلات اشتغال زایی به کارکنان وظیفه مهارت‌دیده اظهار کرد: در راستای پشتیبانی و حمایت شغلی از کارکنان وظیفه ماهر ترخیص شده از خدمت، مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های متولی اشتغال و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1401،...