پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

در سطح منطقه، امارات متحده عربی، تبدیل به مقصدی رؤیایی برای میلیونرهای ناامید از شرایط اقتصادی شده و در این مسیر، گوی سبقت را از سنگاپور، ایالات متحده و سوئیس ربوده و شانه به شانه استرالیا در جذب سرمایه‌های مهاجر و فراملی در حرکت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران_شمال گفت: با توجه به توانمندی و تخصص مهندسان در ایران بسیاری از پروژه‌های عمرانی و مهندسی کشور در جهان حرف اول را می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار و سکه اندکی پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: براساس گفته‌ی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس مصوب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز تا حدودی رشد کرد.

وب‌گاه گسترش

موضوع دستمزد باوجود اینکه تنها در ماه‌های پایانی هر سال خبرساز می‌شود، زندگی و معیشت کارگران را برای یک سال، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

امسال سال مهار تورم و رشد تولید است که قسمت رشد تولید آن برعهده تولیدکنندگان و به‌ویژه تولیدکنندگان جوان است.

وب‌گاه منیبان

ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، 15 اردیبهشت ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

سعید اسلامی بیدگلی - کارشناس بازار مسکن

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه امضای این تفاهم نامه همکاری که با حضور نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد، استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه صندوق برای تامین اشتغال فرزندان بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

میامی - رئیس کل دادگستری استان سمنان از فنس کشی محل تردد یوزهای توران در میاندشت خبر داد و گفت: مرجع قضائی با ترک فعل‌ها برخوردی بدون اغماض خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، تصور می‌کنند که سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین پیچیده است. اما زمانی که در مورد آن تحقیق کرده و آموزش ببیند، متوجه خواهند شد که کار کردن در بازار ارزهای دیجیتال بسیار آسان است. برای شروع سرمایه‌گذاری یا معامله در بیت‌کوین به یک حساب کاربری در یک صرافی و یک کیف پول معتبر نیاز دارید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار امروز، قیمت موبایل‌های پرطرفدار روند نسبتاً باثباتی را طی کردند. هرچند که روند کلی قیمت در چند هفته اخیر نسبتاً نزولی مشاهده شده بود. در بازار فعلی، قیمت Iphone 14 pro max در سطح 60 میلیون و 500 هزار تومان، Iphone 13 pro max نیز در قیمت 69 میلیون و 399 هزار تومان معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز وارد فاز ریزشی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایرانی خود نوشت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم به سرانجام رساندن پروژه دولت هوشمند است. با توسعه روزافزون سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و اتصال دستگاه‌های مختلف به آن گام مهمی در این راستا برداشته شده است. وی افزود: طبق آمارهای موجود در این سامانه، تعداد کاربرانی...