پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت اقتصاد اعلام کرد: با وجود اینکه تعداد مجوز‌های صادر شده به نیم میلیون رسیده هنوز 4 دستگاه هیچ مجوزی از درگاه ملی مجوز‌ها صادر نکرده و 3 دستگاه هنوز متصل نشده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت میان ورزشکاران و تیم های شرکت کننده، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: مقدار ارزی که سیف، رییس‌کل اسبق بانک مرکزی از دست داده و برای حفظ ثبات بازار، وارد بازار کرده، به مراتب کمتر از پیشینیان خودش بوده است؛ بیشتر از آقای همتی و به مراتب کمتر از آقای بهمنی و دوره آقای مظاهری و آقای شیبانی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور پس از دو روز رقابت میان ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده، با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار امروز اخبار جدید در مورد آزادی زندانیان مورد توجه معامله گران قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران 17 هزار و 828 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه عصر ایران

زور وام مسکن در تهران کم است، اما ناامیدی معنا ندارد. در مراکز استان و شهر‌های کوچک با جمعیت زیر 200 هزار نفر که سقف وام خرید خانه متاهل‌ها به‌ترتیب 640 و 480 میلیون تومان اعلام شد، اوضاع را به مراتب بهتر می‌توان مدیریت کرد

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 300 میلیارد تومان برای بازسازی، تکمیل و بهسازی باند فرودگاه سیرجان اختصاص یافت و تا مهرماه سال جاری این طرح به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برنامه داریم تا با کاهش تدریجی و سال به سال تورم، در پایان برنامه هفتم توسعه به تورم تک رقمی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی 22 میلیون و 500 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی 28 میلیون تومان ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: زمین مورد نیاز بخش زیادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سیرجان تامین نشده بود که به تفاهم رسیدیم این مشکل با الحاق زمین مورد نظر 2 شهرک در سیرجان رفع شود و بخشی از اراضی نیز به شهر الحاق خواهد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت با صدور چند اطلاعیه، درباره درباره قیمت و ثبت‌نام خودرو توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت سکه امروز مرز حمایتی 28 میلیون و 500 هزار تومان را از دست داد و با کاهش 147 هزار تومانی در محدوده 28 میلیون و 385 هزار تومان به فروش رسید.