پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییرات نقل و انتقالاتی در باشگاه پرسپولیس سبب شد تا عیسی آل کثیر با وجود موافقت اولیه بر سر مبلغ قراردادش تغییر موضع دهد و پول بیشتری بخواهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تصمیم جدید دولت برای سن بازنشستگی و حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو تن از نماینده های مجلس باکو 10 تیرماه با حضور در میتینگ منافقین به سخنرانی های ضد ایرانی پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت نفت پمکس مکزیک اعلام کرد ظرفیت تولید 700 هزار بشکه نفت خود که بیش از یک سوم تولید روزانه آن را تشکیل می‌داد، بعد از انفجار مهیب سکوی گازی از دست داده است.

خبرگزاری مهر

پول وسیله مبادله کالاست ارزش آن در منطق اقتصاداسلامی تغییر نمی‌کند اما دراقتصاد مبتنی بر مکانیسم بازار، قیمت کالا متأثر ازنرخ تورم یا براساس نقطه تعادلی که از برخورد عرضه وتقاضا شکل می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام‌کرد: دولت سیزدهم 16 اقدام عملی در بازار بورس داشت و در 2 سال گذشته تلاش کرد تا رونق و اعتماد را به این بازار بازگرداند.

وب‌گاه فرارو

بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود 6 هزار دستفروش در 60 روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری با اشاره به اینکه ایجاد شهرک‌های نوار ساحلی در نشست شورای عالی مسکن مورد تاکید قرار گرفت، افزود: با توجه به رویکرد‌ها و برنامه‌های آمایش سرزمین و سیاست‌های کلان کشور برای هدایت جمعیت به سمت جنوب کشور، تبدیل فرصت‌های بالقوه اقتصاد دریامحور، ظرفیت‌های مولد کشاورزی، اشتغال، مدیریت انرژی و پتروشیمی در سواحل مکران، خیلج فارس و دریای عمان...

وب‌گاه گسترش

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 258 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 507 تومان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز قیمت دلار نوسان کاهشی محدودی داشت و با اختلاف 50 تومانی نسبت به روز شنبه با رقم 49 هزار و 850 تومان مبادله شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی چهار شهرستان «مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه» درشرق استان گلستان گفت: ساخت 434 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها آغاز شده یا در مرحله شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کار به آمارهای بانک مرکزی استناد می‌کند و متذکر می‌شود: معدل تورم را بانک مرکزی اعلام می‌کند که بر اساس آن این شاخص در سال گذشته بین 43 تا 46 درصد بود که ما آن را از طریق پرداخت یارانه و افزایش حقوق جبران کردیم.

خبرگزاری مهر

چالوس - آرزوی مازندران برای اتصال به پایتخت در حالی با افتتاح نصف و نیمه آزادراه تهران - شمال محقق شد که این استان همچنان از سبد توسعه بزرگراهی و آزادراهی محروم مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد از سازمان حسابرسی خواست تا گزارشی از وضعیت امسال مجامع شرکت دولتی را آماده کند که در آن وجه تمایز صورت‌های مالی سال 1401 به نسبت سال 1400 مشخص شود.