سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد دلایل لغو بازی با کانادا و بند فسخ این قرارداد ارائه کرد.

کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی گفت: امروزه بحث ایمنی زایی توسط واکسیناسیون یک امر مهم در تمام جوامع و کشور‌ها است.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مایه افتخار و الگویی مناسب برای سایر کشورهای عربی قلمداد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کانادا گفت: وضعیت ژئوپلیتیک در انتخاب بازی با ایران خیلی خوب مورد توجه قرار نگرفته بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه ریزی کرده بود.

هیچ کجای دنیا در یک شرایط خاص مرسوم نیست و البته این اجازه داده نمی‌شود که برخی افراد در شرایط بروز یک حادثه، با ایجاد تنش و انتشار شایعه و دروغ زمینه آسیب‌های جانی و روحی به حادثه دیدگان را تشدید کنند.

معاون اول رئیس جمهور برای بررسی آخرین وضع حادثه «متروپل» و روند امدادرسانی، وارد آبادان شد.

مسئول برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور گفت: رقابت‌ها از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه حکم انتخابی تیم‌ملی را داشت، تمامی ملی‌پوشان حضور داشتند و به نوعی از روز اول مبارزات حکم فینال را داشت.

مشاور هیئت مذاکره کننده ایران برای برچیدن تحریم ها در وین با تأکید بر ضرورت ارجاع نفت مصادره شده ایران در یونان، گفت آمریکا تلاش می کند خود را به عنوان پلیس جهان معرفی کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین تلاش غرب برای سرگرم‌سازی روسیه در بحران اوکراین برای کاهش تمرکز این کشور در حوزه های دیگر به‌ویژه آسیای مرکزی، قفقاز و سوریه گفت: برخی کشورها با سوءاستفاده از بحران اوکراین به‌دنبال اجرای طرح‌های توسعه‌طلبانه در منطقه و پیگیری اهداف بلند پروازانه خود هستند که باید با آن مقابله جدی شود.

دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ (تیم الف) در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اتحادیه فوتبال کانادا به غیر فوتبالی و سیاسی بودن تصمیمش برای لغو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران اعتراف کرد.

پس از جلسه علیرضا دبیر و حمید سوریان، مقرر شد رئیس فدراسیون کشتی، در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شرکت کند.

بیشترین گلایه مردم از شهرداری بابل به وضعیت نابسامان آسفالت در معابر و خیابان‌های این شهر بر می‌گردد؛ امری که از نبود نظارت گرفته تا تخلفات و کم کاری پیمانکاران در آن دخیل است.

کاهش جمعیت هر کشور به معنای کاهش اقتدار آن کشور است، و این کشور در آینده‌ای نه چندان دور بواسطه جمعیت پیر، ناتوان می‌شود.

دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، تلاش برنامه ریزی شده غرب برای توسعه حضور نظامی در منطقه را بسیار خطرناک و نگران کننده دانست.