سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آیت الله محسن حیدری گفت: امیدواریم با پیدایش این همت و عزم ملی همچنین پیگیری مسئولان در کنار نیروهای جهادی که مشغول خدمت هستند در کار امدادگران حادثه متروپل تسریع بیشتری حاصل شود.

نسرین تنکابنی گفت: 33.67درصد از افراد بالای 18سال در استان قزوین دارای فشار خون بالا هستند که 32.9 درصد مربوط به مردان و 34.3 درصد مربوط به بانوان است.

ائمه جمعه شهرستان‌های قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مردم و مسئولین تاکید کردند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه از مسئولان می خواهیم با مدیریت میدانی تلاش کنند بیش از این به مردم فشار وارد نشود، گفت: امیدواریم شاهد کوتاه شدن دست کسانی که ثروت‌های ملی را به یغما می‌برند، باشیم.

تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل عراق شکست خورد.

اولین راند مسابقات موتورریس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

با اعلام دادگاه حکمیت ورزش، رأی دادگاه جودو ایران برای پنجمین بار به تعویق افتاد.

دومین یادواره شهدای کارگری شهدای مدافع حرم یزد در محل کارخانه سلک باف یزد برگزارشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نخبگان نماد اثربخشی و بلوغ فکری و استعداد در جامعه و در حوزه های مختلف منشا خیر و برکت بوده و هستند و باید از ظرفیت نخبگان در کشور در مسیر درست آن استفاده شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر امروز برابر تیم تایلند پیروز شد و به فینال مسابقات صعود کرد.

سرپرست تیم استقلال گفت: جام طلایی در صورت کسب امتیاز در مسابقه پایانی حق ماست و توقع داریم که سازمان لیگ این کار را انجام دهد.

کنگره فدراسیون جهانی اسکی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ایران برگزار شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش کاتا تیمی بانوان و آقایان و کومیته وزن منفی 55 آقایان در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقوله "جهاد تبیین" ریشه در تاریخ و مذهب مسلمانان دارد.

مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) با حضور جمعی از مردم و مسئولین استانی در شهرستان چهارباغ برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز با هدف پیگیری آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه ریزش ساختمان متروپل، وارد آبادان شده و به صورت میدانی از پیشرفت گروه های آواربرداری و امداد رسانی بازدید نموده و هماهنگی ها ودستوراتلازمدر اینزمینه را صادر نمود.