سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

6 بیمار کووید 19 در طول 24 ساعت گذشته، جان خود را از دست دادند.

آیت الله حسینی گفت: در همین شهر نیز هستند ساختمان هایی که بدون نظارت در حال ساخت است؛ در سی سخت زلزله شدید نبود اما دیدیم ساختمان های نوساز تخریب شدند این نشان می دهد نظارت نیست.

امام جمعه مشهد گفت: اگر پولی را با بی‌انصافی به دست بیاورید حرام است؛ این جنس را با ارز 4200 تومانی و در یک قیمت پائین‌تر تهیه کردی و با این نرخ جدید به مردم می‌دهی در مکتب امام صادق (ع) این پول و این سود، نجس است.

آیت الله نورمفیدی گفت: در شرایط فعلی دولت ناچار به اجرای اصلاحات اقتصادی بود ولی برخی به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند و دولت و دستگاه قضائی باید فکری برای آن کند.

دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت که سابقه جنجال آفرینی در سفر به یاسوج داشت این بار نیز برای استان حاشیه ساز شد؛ فردی که خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده است.

تیم نوروزآباد قهرمان رقابت‌های چوگان جام آبیدر شد.

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در چالوس تشییع و خاکسپاری شد.

علی باقری از آغاز ثبت نام در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر مازندران با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه خبر داد.

لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا واکنش سرمربی یوزهای پارسی را در پی داشت.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با خارج‌کردن پیکرهای 2 نفر دیگر از زیر آوار تعداد جانباختگان حادثه ریزش برج متروپل تا ظهر جمعه به 24 نفر رسید.

حجت الاسلام پیریایی با اشاره به تربیت چهار هزار شاگرد در مکتب جعفری گفت: امام صادق (ع) در تبیین احکام دین و اسلام خدمات زیادی را ارائه داد.

انبار بزرگ احتکار مواد شوینده در شهرستان بروجرد کشف شد.

یادواره شهدای روحانی شهرستان میناب با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم با عنوان «تعهد سرخ؛ از حجره تا سنگر» در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم تشییع شهید «احسان قدبیگی» همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم اراک برگزار شد.

شهید قدبیگی طی مراسم باشکوهی در اراک تشییع و در گلزار شهدا آرام گرفت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود از رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه برابر تیم تایلند به میدان رفت.