سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آیت الله مدرسی، امام جمعه موقت یزد گفت: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور باید وظیفه نظارتی خود را جدی‌تر انجام دهند تا شاهد بروز اتفاقات تلخ در جامعه نباشیم.

کوشکی گفت: کرونا جان یک نفر را در لرستان گرفت.

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بر اجرای دقیق قوانین نظارت نمایند، گفتند: جامعه سازی بر اساس دین و اخلاق بسیار اهمیت دارد.

محمدباقر محمدی‌لائینی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: انقلابی ماندن مشکل تر از انقلابی بودن است و همه ما وظیفه داریم تعهد خود را به انقلاب و ارزش‌های انقلابی حفظ کنیم.

رئیس جمهور در مراسم تشییع 2 شهید گمنام در جنوب شرق تهران حضور یافت.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: از آغاز برداشت تاکنون 500 تن کلزا از کشاورزان شهرستان خریداری و به کارخانه روغن کشی گچساران فرستاده شده است.

مراسم دسته روی عزاداران سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در یاسوج برگزار شد.

احمد معینی گفت: ارتباط کلامی موثر، مهمترین مهارت کلیدی در تحکیم بنیان خانواده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نظارت باید در تمام امور بیشتر و دقیق باشد، گفت: نظارت همواره به نفع مردم است و اگر نظارت‌ها به درستی انجام شود انصاف و عدالت رعایت می‌شود.

لزوم تقویت تراکتور برای فصل آینده امری بدیهی است؛ در این گزارش تلنگری به مسئولان باشگاه تراکتور از بابت تاخیر در شروع نقل‌وانتقالات زده و خط به خط ترکیب این تیم را بررسی کرده‌ایم.

با اکران فیلم «برادران لیلا» ساخته جدید سعید روستایی در کن، منتقدان در نشریات مختلف سینمایی درباره این فیلم نوشتند.

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فروش بیش از 211 میلیارد تومانی کتاب در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

معاون بنیاد سینمایی فارابی و سرپرست چتر سینمای ایران با خانم مایا گویکوویچ معاون نخست وزیر و وزیر فرهنگ و رسانه صربستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: سرود سلام فرمانده، گفتمان مهدویت را از جامعه نخبگانی به سمت توده مردم هدایت کرد و نشان داد این گفتمان باید اجتماعات بزرگ کشیده شود.

رییس سازمان سینمایی در پی درگذشت مریم کاظمی عکاس جنگ و همسر شهید علی اصغر وصالی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

سقوط پمپ به درون چاه و دوازده روز بی آبی مشکل جدید گلخانه های غدیر لیکک است.