سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران طی پیامی درباره اجتماع بزرگ تهران گفت: این عملیات فتح المبین و والفجر 8 بود که تکرار شد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 ریشتر در حسن آباد تهران در ساعت 16 و 33 دقیقه رخ داد.

نماینده روسیه در مذاکرات وین با اشاره به توقف 2.5 ماهه مذاکرات وین، گفت اگر واشنگتن واقعا به عدم اشاعه اتمی پایبند است، باید رویکرد سازنده‌تر و حرفه‌ای داشته باشد.

نخست‌وزیر ارمنستان توجه به علاقه ایروان برای انعقاد یک توافق تجارت آزاد تمام و کمال بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا را مهم خواند.

کاظم غریب‌آبادی به تصمیم کانادا برای لغو بازی دوستانه با ایران با انتشار توییتی واکنش نشان داد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت خسارت خانه‌های اطراف متروپل را که برای آوار‌برداری تخریب یا آسیب می‌بینند پرداخت می‌کند.

حجت السلام محمد علی قدس پور گفت: رهبر و رئیس جمهور برای این کار بزرگ از آبروی خود خرج کردند و مسئولین استانی نیز باید برای تبیین آن به مردم جامعه جهاد گونه اقدام کنند که متاسفانه تاکنون انجام نگرفته است.

ائمه جمعه استان هرمزگان بر لزوم انقلابی ماندن مردم جامعه تاکید و اظهار کردند: بسیاری از افراد سوپر انقلابی در طول این سال‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند که این باید برای همه اهالی جبهه انقلاب درس و عبرت باشد، باید توجه کنیم که انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است.

ساخت و سازهای غیرمجاز، جاده هشتگرد - طالقان و ترور شهید صیاد خدایی مهم ترین موضوعاتی بود که توسط ائمه جمعه البرز به آنها اشاره شد.

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: یکی از مصادیق انقلابی بودن از خود گذشتگی است و تنها به جنگ و رزم ختم نمی‌شود بلکه در همه صحنه‌های زندگی بایستی نمایانگر شود.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

امام جمعه اردبیل گفت: شایسته است نمایندگان مجلس فرمایش این هفته مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها را به یک مصوبه تاریخی تبدیل کنند و با این اقدام در تاریخ سیاسی ایران نام ماندگار پیدا کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر هوشیاری همه جانبه دستگاه های امنیتی اطلاعاتی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار روز افزون انقلاب هراس و واهمه دارند و از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و در این شرایط وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سنگین است.

اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رده‌بندی کشتی‌گیران آزادکار را پس از اتمام رقابت‌های اخیر اعلام داشت.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصلی که بدون جام تمام شود، قطعاً فصل خوبی نیست، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم.

ائمه نماز جمعه چهارمحال وبختیاری اظهار داشتند: مهمترین وظیفه دولت مدیریت است که باید به درستی انجام شود، مدیریت ضعیف، ناکار آمد و شیطنت، دزدی و حرام‌خواری سبب شکست طرح‌ها و پروژه‌ها خواهد بود، دولت باید در کنترل تولید و کنترل قیمت‌ها قوی باشد