سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: در پی قتل زن 38ساله، قاتل در کمتر از 24ساعت با اشرافیت اطلاعاتی، عملیاتی پلیس آگاهی و مراجع قضایی این شهرستان دستگیر شد.

خرابی آسانسور در ساختمان‌هایی که پزشکان مستقر هستند، باعث مشقت و سختی زیاد برای بیماران در شهر یاسوج شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه با بیان اینکه قهرمانی بخشی از زندگی یک ورزشکار است گفت: این منش پهلوانی است که یک ورزشکار را در اذهان زنده نگه می دارد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه درسوم خرداد وعده الهی محقق شد گفت: فتح خرمشهر درس ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری است.

کمر روستا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان گفت: سرود «سلام فرمانده» تمام محاسبات و مناسبات رسانه های معاند را بهم زد و به دنیا نشان داد که کشور ما مورد عنایت امام زمان (عج) است.

در حالیکه تیم ملی بعد از لغو بازی دوستانه با کانادا در بلاتکلیفی محض بسر می‌برد، از سرپرست تیم ملی هیچ اثری نیست.

سردار الله بداشتی، مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: پست‌های مدیریتی امانت شهدا در دست مدیران است و باید از این امانت به خوبی حراست کنند.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: پس از تنظیم قرارداد بازی با کانادا آن را به من نشان دادند.

منصور الهی گفت: روحیه خودباوری و مقاومت و نترسیدن از دشمنان از دیگر روش‌های تربیتی نسل انقلابی و آن معمار انقلاب بود.

طی روزهای گذشته رشد قیمت نان‌های فانتزی زمینه سودجویی را برای برخی از نانوایی‌های سنتی ایجاد و آنها به رشد نرخ خودسرانه و پخت کم‌تر از سهمیه روی آورده‌اند.

حجت‌الاسلام رحیم زنگنه با بیان اینکه امام صادق (ع) احیاکننده تعالیم اسلام بود، گفت: بازگشت به مکتب ائمه (ع) به عنوان یک امر معرفتی و انسان شناختی ضروری است.

روز نخست مسابقات دوومیدانی بین المللی آذربایجان با کسب 4 مدال برای دختران ایران همراه شد.

از شواهد چنین بر می‌آید که شمال غرب ایران آنطور که باید و شاید از سرمایه‌گذاری‌ها بهره نبرده است و یا انگیزه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان‌های این منطقه به وجود نیامده است.

محمود حسینی‌پور تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و همچنین رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسئولان مازندران برشمرد.

مدیر‌عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه با شرایط کم‌آبی حاضر؛ با کشت برنج در شهرستان طارم، باغات زیتون تحت تاثیر قرار می‌گیرد گفت: هیچ قانون مصوب و بازدارنده‌ای با ضمانت اجرایی برای جلوگیری از کشت برنج در استان زنجان وجود ندارد.

محمدصادق اکبری از رفع تصرف وآزاد سازی بیش از 110 هکتاراز اراضی ملی پارک چالدره دوهزار تنکابن خبرداد.