پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز شنبه، 31 اردیبهشت با سه تومان کاهش نسبت به پنجشنبه، گذشته به 25 هزار و 638 تومان رسید و قیمت سکه طرح جدید با 220 هزار تومان افزایش قیمت 14 میلیون و 320 هزار تومان شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از احصای مهمترین مشکلات 140 شرکت دانش‌بنیان و فناور خراسان جنوبی خبر داد.

بهی گفت: برای حمایت از توسعه اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان فعال در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، 31 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

محمد مهدی فداکار گفت: خلق ظرفیت‌های جدید در کنار ظرفیت‌های موجود اقتصادی استان بسیار مهم است و مانع‌زدایی از طرح‌ها اهمیت دارد ضمن اینکه نباید خودمانعی ایجاد کرد، بنابر این استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در این حوزه یک رکن اصلی در رفع موانع موجود است.

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: بزودی 400 هزار نفر از کارگران ساختمانی را زیر چتر بیمه خواهیم برد.

استاندار اردبیل خواستار تخصیص منابع برای اورژانس اجتماعی در استان اردبیل شد و گفت: ایجاد نمایندگی شرکت شستا در استان اردبیل جهت پیگیری طرح‌های سرمایه گذاری در استان ضروری است.

استان کرمانشاه به دلیل برخوردار بودن از جاذبه‌های تفریحی و تاریخی، در فصل بهار پذیرای میهمانان و گردشگران است.

مربی ایرانی شاغل در والیبال آلمان به کادرفنی تیم زنان مونستر پیوست.

در اوایل دهه 20 شمسی با تأسیس رسمی موزه آستان مقدس قم، عمده آثار موجود در این موزه برخواسته از فرهنگ اصیل وقف، نذر و اهداء بوده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه خصوصی سازی طی 8 مرحله نیاز به تحول دارد، گفت: نتایج رویداد خصوصی سازی می‌تواند چراغ راه آینده باشد.

برخی مدارس دولتی تبریز در اقدامی عجیب، قبل زا پایان سال تحصیلی فعلی، اقدام به ثبت نام برای سال تحصیلی آینده و اخذ وجه می‌کنند!

معاون وزیر کار با بیان اینکه دولت در تعیین نرخ افزایش دستمزد کارگران در شورای عالی کار فقط نقش قاضی، داور و هماهنگ کننده را داشت، گفت: خود نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این باره بحث می‌کنند و خودشان به یک نرخ می‌رسند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده گفت: حضور به موقع و اطفای آتش‌سوزی در منطقه بونه آبزا در روستای مونه مانع از آتش‌سوزی گسترده منابع ملی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اصلاندوز با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) و مسئولان شهرستانی در اصلاندوز برگزار شد.

هدیه دادن یک رسم زیباست که انرژی مثبتی را به فرد هدیه گیرنده منتقل می‌کند؛ اما چه هدیه‌ای می‌تواند بالاتر و گران‌بهاتر از این باشد که به دیگری جان دوباره هدیه داده شود.

طبق اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 159 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.