پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

وبگاه صهیونیستی هاآرتص در مطلبی ضمن پرداختن به رجز خوانی و بلوف اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به ایران نوشت: فاصله قابل توجهی بین اظهارات جنگ طلبانه مقامات تل آویو درباره ایران و توانایی‌های نظامی اسرائیل وجود دارد.

کارآفرین و فعال اقتصادی با بیان این که نیازمند نگاه کارشناسی در صدور دستورالعمل‌ها هستیم، گفت: قم از استان‌های پیشتاز صنعت چوب است.

قطب گوجه فرنگی خارج از فصل کشور این روزها در شرایط سختی به سر می‌برد و کشاورزان گوجه‌کار این دیار برای فروش محصول تولیدی خود با چالش جدی روبرو هستند.

کریمی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، گفت: مهمترین پیام روز دانشجو، استکبارستیزی است.

یک کارشناس بازارهای پولی و مالی با اشاره به انتظار فعالان بازار سرمایه برای تحلیل ریز بودجه 1402 گفت: اگر لایحه بودجه موجب افزایش هزینه تمام شده نمادها شود، این موضوع در کنار آثار ناشی از افزایش سود بانکی و عدم اصلاح عرضه اوراق گام موجب خواهد شد تا ریزش ادامه دار شود.

ظهر امروز همزمان با سومین روز از هفته بسیج، دفتر صنعت یار بسیج مهندسین همراه با امضاء تفاهم نامه با مدیرعامل شرکت شهرک هاصنعتی در شهرک صنعتی خضراء کرمان افتتاح شد.

سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه مبنی بر اینکه طرف روسی ظاهراً به تعهدات خود در پاکسازی سوریه از تشکلهای کرد مسلح براساس توافق 2019 عمل نکرده است، گفت: "ما نگرانی‌های ترکیه در مورد تضمین امنیت خود را درک می کنیم و به آن احترام می گذاریم. از نظر ما این حق مشروع ترکیه است.

رئیس ساترا گفت: ساترا وظیفه تنظیم مقررات و نظارت و صدور مجوز برای این رسانه‌ها را بر عهده دارد. موضوع ممیزی یا نظارت بر محتوا در چند مرحله به انجام می‌رسد. یکی در مرحله صدور مجوز ساخت است

عید بهشتی راد با اشاره به ظرفیت های رویداد تولید محتوای بسیج گفت: رویش های انقلاب اسلامی را در این رویداد می توان مشاهده کرد.

نفرات برتر ششمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تپانچه معرفی شدند.

فیلم شکنجه وحشیانه پدر یک نوزاد شیرخوار که یک کارگر ساده است توسط اوباش و اراذل در سبزوار منتشر شد.

زهرا ابراهیمی گفت: گرمخانه ویژه بانوان همزمان با سرمای هوا با پیگیری دفتر بانوان استانداری و به همت شهرداری زاهدان در کلان‌شهر آغاز به کار کرد.

فرماندار نهاوند گفت: برنامه های هفته بسیج باید پر رنگ برگزار شود و محور برنامه ها باید امیدآفرینی در جامعه باشد.

خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته سازی اینبار از کشته شدن یک دختر 16 ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درخواست اوکراین برای حذف تیم ملی از جام جهانی درست نیست.

باشگاه استقلال خبر استعفای مدیرعامل آبی پوشان را تکذیب کرد.