پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره خط زدن فغانی از لیست الیت گفت: باید با این واقعیت کنار بیاییم که فغانی الان داور ایران نیست!

به بهانه مرگ دردناک مهسا امینی که همه جامعه را اندوهناک کرد، برخی از سلبریتی ها بجای آرام کردن مردم معترض، با نا آگاهی و یا عامدانه وارد بازی دشمن شدند و باعث شدند تا این خشونت ها هر چه بیشتر شعله ور شود.

اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر 17سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.

اوراق گام یک ابزار مالی جدید و کارآمد برای تامین مالی واحدهای تولیدی است و در عمل، از قابلیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی زنجیره تولید و همچنین تامین مالی واحدها استفاده می‌کند. در حقیقت بانک مرکزی برای کمک به بهبود راه‌های تامین سرمایه تولیدی بنگاه‌های تولیدی، سامانه گام را راه‌اندازی کرده و اوراق گام را در بازار مدیریت می‌کند.

مرحله سوم اتومبیلرانی ریس برگزار و اتومبیلرانان برتر مشخص شدند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.

علی قربانی گفت: برای سال تحصیلی جدید، 125 آموزشگاه در استان خوزستان با اعتبار 58 میلیارد تومان تعمیر شده‌اند.

پوستر "مستند مورفین" تولیده شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین به کارگردانی محمدرضا افتخاری و امیر کمالی الموتی از هنرجویان این حوزه به منظور اکران عمومی رونمایی شد.

اصلی ترین قسمت راه اندازی یک پیج اینستاگرامی و کسب درآمد از آن جذب و افزایش تعداد فالوورها است. در این مطلب قصد داریم درباره راه های افزایش فالوور صحبت کنیم بنابراین اگر شما هم به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوور هایتان هستید این مقاله را از دست ندهید.

مرضیه قاسمی گفت: در سال‌های اخیر وضعیت شعر و ادبیات فارسی بسیار نگران‌کننده شده، زیرا تمایل افراد به استفاده از این آثار بسیار کاهش یافته است.

حسین جان! حال جامانده ها را امروز بخر. همان ها که نتوانستند به شوق روی تو بیایند، نمی دانم ولی باور دارم تو خوب حال دلشکسته ها را چون تبار عاشقانه ات خریداری، پس به داد دل جامانده هایت برس...

محمد حیدری با اشاره به اینکه تردد در مرز خسروی بصورت شبانه روزی انجام می شود، اظهار داشت: خوشبختانه ازدحام جمعیت در مرز نداریم.

قربانی گفت: 12هزار مسکن روستایی و شهری در پلدختر مقاوم‌سازی می‌شود.

مشکلات وزنه‌برداری در نهاد ریاست جمهوری بررسی شد.

با اعلام رئیس شورای شهر بوشهر پس از فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت فانوس دریایی بوشهر سرمایه‌گذار این پروژه مشخص شد و به زودی عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود.

محسن رعنایی گفت: 38 پرونده درمان ناباروری از ابتدای سال جاری در خراسان شمالی تشکیل شده و 90 میلیون تومان هزینه های درمان ناباروری پرداخت شده است.