جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

تیم هاکی روی یخ با تفاضل گل بهتر نسبت به تیمهای عمان و میزبان به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشورهای اسلامی در گروه خود دست یافت.

سفیر ایران در هلند به وزارت امور خارجه این کشور فراخوانده شد.

رئیس کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید رئیس جمهور این کشور مانع تحقیقات شفاف درباره اسناد محرمانه کشف‌شده مربوط به خود شده است.

وزیر نفت با بیان اینکه تولید گاز در کشور بی‌نظیر است، گفت: شدت مصرف انرژی در ایران 2.5 برابر نرم جهانی است و اگر قرار باشد هرچه تولید می‌کنیم را به مصرف رسانیم، مشکلات کنونی ادامه خواهد یافت.

نه تنها سرنوشت پرونده پرتره مظفرالدین شاه در ابهام به سر می‌برد بلکه حرفی از دو پرتره دیگر کاخ گلستان به گوش نمی‌رسد، امیدواریم مسئولان به جای پاسکاری پیگیر سرنوشت آثار ارزشمند ملی کشور همچون دو پرتره دیگر کاخ گلستان باشند.

دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه های کشور در استان زنجان برگزار شد.

عملیات ساخت 23 هزار و 600 واحد مسکن ویلایی با عنوان پردیس زندگی با حضور رئیس جمهور در شهرستان مهریز استان یزد آغاز شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت 224 فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در سال 2022 گفت: احتمال تشدید تروریسم سازمان یافته رژیم اسرائیل به سرکردگی یک تروریست مشهور، نگرانی‌های جهانی نسبت به افزایش جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها را افزایش داده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی مرگبار در نزدیکی وزارت خارجه افغانستان در کابل را برعهده گرفت.

براساس بند «الف» تبصره 6 لایحه بودجه سال 1402 وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آب و فاضلاب استانی سراسر کشور مکلف است از مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف کرده‌اند به ازای هر مترمکعب مازاد 35 درصد نرخ را افزایش داده و از آنان دریافت و به خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: وام فرزندآوری به زودی به حساب کارکنانی که از آبان ماه امسال صاحب فرزند شده اند پرداخت می‌شود.

ذوب آهن اصفهان در هفته ی سوم سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 16:30 پنج شنبه 22 دیماه در سالن بسکتبال مجموعهورزشی آزادی تهران به مصاف ارتودکس اردن می روند.

بر اساس لایحه بودجه سال 1402، پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا 30 سال و تا سقف 5 میلیارد و 200 میلیون ریال (520 میلیون تومان) پیش‌بینی شده است.

شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه 17 دی تاکید کردند.

رئیس سازمان غذا و دارو، از بانک ها به دلیل عدم همراهی با اجرای طرح دارویاری، گلایه کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: درباره سرمربی تیم ملی در هیات رئیسه صحبت شد و شاید نیاز به جلسات تکمیلی باشد.