چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

محمد انتظاری گفت: نماز جمعه هجدهمین روز از شهریورماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی، برگزار می‌شود.

فرمانده هنگ مرزی پلدشت گفت: ماموران هنگ مرزی پلدشت در عملیاتی مقتدرانه و نفسگیر 11 نفر از اتباع خارجی را از دست گروگانگیران آزاد کردند.

بانک سپه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز بانک سپه را تا سقف 5 میلیون ریال در هر شبانه روز افزایش داد.

دور هشتم مسابقات شطرنج مسترز دوبی به پایان رسید.

سیدمحمد محمدی گفت: مرکز درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه با استقرار کادر بهداشت و درمان به زائران اربعین حسینی آغاز به کار کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید را به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

13 سال پیش وقتی سد انحرافی روستای بنفش تپه با 200 متر لوله‌کشی انجام شد قرار بود آب مورد نیاز مصارف کشاورزی را تامین کند اما این آب با ایجاد سد انحرافی به رودخانه هدایت شد و هدررفت آب همچنان معضل اصلی مردم این منطقه است.

تصاویری از بزهای وحشی محافظت شده در دره یازیلی در حال کوهنوردی و بالا رفتن از صخره های سخت و دشوار را مشاهده می کنید.

سید محمد موسوی معاون صنایع، تجهیزات و ماشین آلات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه طولانی در این استان برای اقتصادی و صنعتی شدن آن طی شده است، چهارمحال و بختیاری به تکنیسین‌ها و جوشکاران صنعتی آن شناخته می‌شود.

قیمت نفت در بازارهای جهانی با 94 سنت افزایش 101.16 دلار در هر بشکه معامله شد.

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: کمیته فیتنس توانسته در یکی، دو سال گذشته سبک جدیدی از برگزاری مسابقات را به اجرا دربیاورد.

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به اینکه قایقرانی نزدیک به سه سال است وارد استان قم شده است گفت: چندین دوره استعداد یابی در قم انجام شده و در بخش کاناپولو بانوان استعداد بسیاری بالایی در قم وجود دارد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در تیم قایقرانی استان قم به آدرس qom.crsa مراجعه کنند.

امام جمعه مشهد گفت: اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم باعث رسوایی آنان شد.

امام جمعه یاسوج گفت: تعداد مساجد در استان خیلی کم است که باید در این زمینه همت مضاعف صورت گیرد از طرف دیگر پیش بینی های لازم برای ساخت مساجد در مرکز استان خوب انجام نشده است.

طالعی مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری اولین مهرواره بانور در یزد خبرداد و گفت: بانوان فعال مساجد و محلات استان برای شرکت در این مهرواره تا پایان مرداد فرصت دارند.

رئیس شورای شهر لنده گفت: خبرنگار یک صیاد متبحر در صید کردن سوژه خود برای رفع مشکلات جامعه است که این رسالت شما خبرنگاران را سنگین تر خواهد کرد.