شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به همراه نایب رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال و رئیس فدراسیون والیبال بوسنی دیدار کرد.

تصاویری از مسابقه محلی دوچرخه سواری چرخ بالا در جمهوری چک را مشاهده می کنید.

حیدری در سفر به شهرستان فارسان به بررسی مشکلات زیرساختی و عمرانی این شهرستان پرداخت و گفت: در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر پروژه‌های این شهرستان را تکمیل کنیم تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.

فرزین با بیان اینکه آموزش مهارت‌ها به سمت آموزش در حوزه صنایع سوق داده شود، گفت: متاسفانه به دلیل خلا آموزش و مهارت لازم در بخش صنعت، مجبور هستیم کارگران مورد نیاز صنایع را از سایر استان‌ها جذب کنیم.

ایوب کرد از جابه‌جایی بیش از یک میلیون و 307 هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی شمال سیستان وبلوچستان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

دو نماینده بانوی کشورمان در مسابقات مارپیچ کوچک رقابت‌های پارااسنوبرد کاپ آسیا موفق به کسب مدال های ارزشمند طلا و نقره شدند.

صبح امروز مراسم یاد و خاطره شهدای شاه چراغ در مسجد بیاق خان یزد با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.

زهره رشوند گفت: بانوان البرزی در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی شوتوکان کاراته، سبک wskf کشور نائب قهرمان شدند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اتفاقات اخیر که در کشور رخ داده است، گفت: آنچه مسلم است ما باید فرصت را برای آنها فراهم کنیم و در هر شرایطی پاسخگوی تمام سوالات و شبهات دانش آموزان باشیم.

داور بین المللی ایران گفت: امیدوارم فینال رقابت های جام جهانی را سوت بزنم.

اهداف و برنامه‌های دولت در تصویب آیین‌نامه واردات خودرو به‌عنوان راهکاری برای افزایش عرضه و رقابتی‌تر کردن بازار خودرو تشریح شد.

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، گفت: دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.

در حالی ایران یکی از مهم‌ترین دارندگان مواد معدنی در جهان است که با آغاز و بهره برداری از پروژه های اکتشاف در کل مناطق می توان به دستاوردهای بیشتری در این حوزه رسید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت شش فلسطینی در نابلس و رام الله را به ملت فلسطینی و امت اسلامی تسلیت گفت.