پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که شعار "شریف برای زندگی" به معنای قانونمداری است، گفت: بیشترین خسارتی که در اتفاقات اخیر به این دانشگاه وارد شد، خسارت آموزشی و تاثیر بر فضای آموزشی نیم‌سال اول تحصیلی بود.

خبرگزاری مهر

آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: من، پدر دوم بچه‌ها هستم. ممکن است که برخی از بچه‌ها بگویند پدربزرگ، مادربزرگ، پدر و مادر داریم اما من از شما می‌خواهم یک نقش هم برای "جلیلی" وجود داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه این روزها، با پدیده ممنوع‌الورودی مواجهیم گفت: از برخی فرزندانمان خواستیم که مدتی به دانشگاه نیایند. وقتی با خانواده‌های این دانشجویان سخن می‌گوییم، آنها می‌گویند که فرزندشان در خانه عالی است‌.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف با اشاره به برنامه دانشگاه برای اشتغال دانشجویان گفت: در حال حاضر طرح کار و آموزش پایدار را در دانشگاه اجرا می‌کنیم تا دانشجویان کار تیمی یاد بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دانشگاه صنعتی شریف: من از شما والدین می‌خواهم که در فضای مجازی که زیست آن بسیار فراگیر شده، با فرزندانتان دوستی کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه شریف افزود: این دانشگاه به طور میانگین، 11 هزار دانشجو دارد، در آن روز چند ده نفری بی‌ادبی کردند که به شریف ظلم شد و بچه‌ها تذکر شنیدند و یادگرفتند که بی‌ادبی ممنوع است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بانک سپه با صدور حکمی، سید بابک ابراهیمی را به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری بانک سپه منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستایشی در دیدار با خانواده شهید آرمان علی وردی اعلام کرد: قوه قضائیه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از خانواده های شاهد در واکنش به برخی اظهارات در روزهای اخیر اعلام کردند که از هر نجوایی که برای جداکردن خانواده شهدا از صف انقلاب اسلامی و رهبری معظم آن متصاعد شود بیزاریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر اقتصاد در دومین نشست هم اندیشی با صاحبنظران و فعالان صنعت خودرو اظهار امیدواری کرد، که نتیجه این نشست‌ها تدوین سندی از نحوه مواجهه تنظیم‌گرانه دولت با صنعت خودرو با اجماع نسبی بین مسئولان دو وزارتخانه اقتصاد، صمت و فعالان صنعت خودرو با مشاوره استادان دانشگاه و صاحبنظران باشد. بر اساس این گزارش، دومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان...

خبرگزاری مهر

سید احسان خاندوزی گفت: اینکه چرا وضعیت صنعت خودرو در این ابعاد و مقیاس از ناکارآمدی و زیان و نابهره‌وری است نیازمند بررسی، آسیب شناسی و مشورت است.