پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی نوشت: طی هفته‌های اخیر دانشگاه‌های مختلف کشور محل اعتراض دانشجویان بوده است. از ابتدای مهر با بازگشایی دانشگاه‌ها دانشجویان دست به برگزاری تجمع‌های اعتراضی زده‌اند. در برخی از دانشگاه‌ها این اعتراضات به خشونت کشیده است. گزارش‌های مختلفی مبنی بر برخوردهای خشن با دانشجویان وجود دارد. در همین حال برخی نگران نقض قانون هستند و می‌گویند که احتمال ورود نیروهای نظامی‌به دانشگاه وجود دارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت درباره برنامه دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت با اشاره به برنامه دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: به محض نهایی شدن قانون افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، دولت آماده اجرای آن از لحظه تصویب است.

وب‌گاه عصر ایران

دو طیف همیشه تهدید و توهین می‌کنند و روزنامه‌کیهان عصاره این طرز فکر است و می‌گوید بگیرید و ببندید و خبرگزاری فارس هم به آن اضافه شده و تولیدی ندارند و از گفت‌وگوی رودرو هم بیم دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به برنامه دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: به محض نهایی شدن قانون افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، دولت آماده اجرای آن از لحظه تصویب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: تاکید دولت این است که مسیر حل مشکلات و خنثی سازی تحریم‌ها باعث شده دشمن به دنبال ایجاد فرصت تنفس مصنوعی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.

خبرگزاری مهر

یک تحلیلگر سیاسی خارج نشین در تحلیل وقایع اخیر در ایران، معتقد است که تحرکات و اعتراضات خیابانی مهمترین فاکتور انقلاب یعنی لیدر و رهبر را ندارد و عاقبت آن فنا خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های 1401 از روز شنبه 14 آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه 11 آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند.

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی 1401 این دانشگاه از شنبه به حالت عادی بازمی‌گردد ولی این دانشجویان می‌توانند از فردا چهارشنبه وارد دانشگاه شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های 1401 از روز شنبه 14 آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه 11 آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند. همچنین دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پروفسور فرهود گفت: روز یکشنبه، 8 آبان‌ماه ساعت 5:55، در حال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام و علیک کردند و سوار خودروی من شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان زاهدان گفت: هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.