پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد زیدآبادی، در روزنامه اعتماد نوشت: احترام به دانشجو یعنی احترام به آزادی و انتخاب او. آنها همین که به محیط دانشگاه پا می‌گذارند با شماری از محدودیت‌های سفت و سخت روبه‌رو می‌شوند؛ محدودیت‌هایی که از قضا برخی از آنها در سطح جامعه به صورت کمرنگ‌تری اعمال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زیدآبادی نوشت: یک دانشجوی جوان معمولا ورود خود به دانشگاه را به معنای برخورداری از احترام بیشتر و رفتار آزادانه‌تر و نقد آشکارتر فرض می‌کند، اما همین که پا به دانشگاه می‌گذارد، محیط آنجا را از هر حیث بسته‌تر و محدودتر از فضای عمومی جامعه می‌بیند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه 80 دانشجوی متخلف در تجمعات اخیر به شورای انضباطی معرفی می شوند، گفت: 30 دانشجوی ممنوع الورود با وساطت روسای دانشکده ها به دانشگاه بازگشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر داوود سوری، اقتصاددان و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، دوشنبه‌شب بازداشت شده و ظاهرا به اوین منتقل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دکتر داوود سوری، اقتصاددان و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، دوشنبه‌شب بازداشت به اوین منتقل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دکتر داوود سوری، اقتصاددان و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، دوشنبه‌شب بازداشت شده و ظاهرا به اوین منتقل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر داوود سوری، اقتصاددان و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، دوشنبه شب بازداشت شده و ظاهرا به اوین منتقل شده است. داود سوری فارغ‌التحصیل دکتری اقتصاد از دانشگاه ویرجینیا تِک در آمریکا است و مقالات بسیاری در حوزه‌های اقتصاد کلان، اقتصاد پولی و بازارهای مالی از وی منتشر شده است. / اکو ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر داوود سوری، اقتصاددان و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف، دوشنبه شب بازداشت شده و ظاهرا به اوین منتقل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوود سوری، اقتصاددان و استاد سابق دانشگاه شریف بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر میراث فرهنگی شامگاه هفتم آبان ماه در حین بازدید از بازار تاریخی کرمان و کاروانسرای گنجعلیخان؛ با چند دانشجوی رشته پزشکی گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بزرگان ما همواره گفت‌وگو و هم‌فکری را حلال مشکلات دانسته و دین ما نیز بر مشورت و همیاری در رفع مسائل تاکید دارد. حال شریفی‌ها با سرلوحه قراردادن این آموزه‌ها و با بهره‌مندی از نظرات مختلف از اساتید گرفته تا دانشجویان و صاحبنظران در جلسات و مناظرات، سعی در رفع مسائل پیش‌آمده در این دانشگاه دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزارت بهداشت می‌گوید داروی مورد نیاز کشور با توجه تولید و واردات آن، به اندازه کافی هست اما واقعیتی که در داروخانه‌ها به چشم بیماران و همراهانشان می‌آید، چیز دیگری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری در سرمقاله روزنامه اعتماد با تیتر «آفت جنبش‌های اجتماعی» نوشت: عده‌ای در واقع مغالطه می‌کنند که مگر رستوران‌های موجود در کشور مختلط نیست، غافل از اینکه رستوران‌ها مکان امن خانواده‌هاست و اگر مرد و زنی یا پسر و دختری هم به آنجا می‌آیند فرض این است که محرمند و ما مجاز به تجسس نیستیم، در حالی که نمی‌توان چنین فرضی را درباره مثلا هزار جوان دانشجوی دختر و پسر نامحرم برای غذاخوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر «علیرضا مشفق» استاد دانشگاه صنعتی شریف با همکاری جمعی از پژوهشگران دانشگاه‌های شریف و تهران با حل یک مساله چالشی چندین ساله، موفق شد مقاله خود را در مجله معتبر «بررسی‌های فیزیک کاربردی» (Applied Physics Reviews) منتشر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی طبق مصوبه شورای پول و اعتبار و تاکید چندباره بانک مرکزی نرخ سود سپرده‌های بانکی باید 18درصد باشد که در برخی بانک های دولتی این نرخ به 20درصد و بانک های خصوصی برای سپرده‌های میلیاردی به 23درصد هم رسیده است.