پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرها حاکی است که وزرای خارجه گروه 7 در نشست دو روزه به میزبانی آلمان درباره مسائلی از قبیل اغتشاشات در ایران تبادل نظر می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از اتباع آلمانی خواسته می‌شود از ایران خارج شوند. برای شان خطر واقعی بازداشت خودسرانه، بازجویی و محکوم شدن به حبس طولانی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان و جامعه اطلاعاتی کشور به ملت ایران اطمینان می‌دهند که آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه دیپلمات های سابق تاکید کرد: دیپلمات سخنی علنی نمی‌گوید که دشمنان کشورش از آن سوءاستفاده کنند. زمان شناس بودن و سیاست باز نبودن شاخصه یک دیپلمات حرفه ای است.

وب‌گاه ورزش سه

در بازی مهم هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن تهران از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزشی دانشگاه شریف با اشاره به اینکه 30 نفر از دانشجویان ممنوع الورود امکان حضور در دانشگاه را پیدا کرده اند، خاطرنشان کرد: حدود 50 نفر در لیست باقی مانده اند که در تلاش هستیم این تعداد روز به روز کاهش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

در بازی مهم هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن تهران از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی نوشت: احترام به دانشجو یعنی احترام به آزادی و انتخاب او. آنها همین که به محیط دانشگاه پا می‌گذارند با شماری از محدودیت‌های سفت و سخت روبه‌رو می‌شوند؛ محدودیت‌هایی که از قضا برخی از آنها در سطح جامعه به صورت کمرنگ‌تری اعمال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مطهری در توئیتی نوشت: تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 و گروگان‌گیری طولانی‌مدت یک کار غیرضروری بود.

وب‌گاه الف

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف درخصوص تعیین تکلیف دانشجویان ممنوع‌الورود به این دانشگاه به دلیل دخالت در حوادث اخیر توضیح داد.

خبرگزاری دانا

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور فردا در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در آیین‌نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه این اختیار را دارد تا با بررسی پرونده دانشجوی متخلف در شورای انضباطی، از ورود دانشجو به دانشگاه جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود سعادت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، درباره ممنوع الورود شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در پی وقایع اخیر گفت: تعدادی از دانشجویان به دلیل داشتن نقش موثر در تجمعات به خصوص اتفاقاتی که در سلف دانشگاه رخ داد، با دستور رئیس دانشگاه ممنوع الورود شده اند. سعادت افزود: در آیین نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه...