پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از تقلید صدای عادل فردوسی پور و خسرو شکیبایی روی آنتن زنده منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار منطقه 22 گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتی از برگزاری مناظره با گنجی در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 22 گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف، گفت‌وگوی صمیمی دختران شریف با اساتید خانم دانشگاه برگزار می‌شود. در این نشست، اعظم ایرجی‌زاد، زهرا جمشیدی، آدرینه ملک خاچاطوریان، مرضیه خشخاشی‌مقدم، مریم سعادتمند، سمیه کوهی و هدی محمدزاده با دختران شریف گفتگو خواهند کرد. این مراسم دوشنبه 9 آبان ساعت 16 در سالن جابربن‌حیان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

نشست گفتگوی صمیمی دختران شریف با اساتید خانم دانشگاه امروز دوشنبه ساعت 16 در سالن جابربن حیان دانشگاه برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ تهران 20 شب گذشته 8 آبان صحنه بررسی اقدامات برخی از خبرنگاران داخلی در حوادث اخیر بود. در بیانیه نهاد‌های امنیتی اطلاعاتی ایران به اقدامات آمریکا و برخی کشور‌ها برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور اشاره شده بود. بر اساس این بیانیه، آمریکا با برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور‌های ثالث به تربیت نیرو‌هایی برای خبرسازی در ایران پرداخته است. به همین منظور...

وب‌گاه الف

عضو هیئت‌علمی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: مدیریت بر اساس همان الگوهای کلاسیک پیشین با مسائل مواجه می‌شود؛ بر اجرای نظام‌نامه‌های پیشین اصرار دارد و حتی مقررات و نظام‌نامه‌های جدیدی را تعریف می‌کند تا همچون گذشته همه را به رعایت نظم آهنین خود موظف سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خودروی جدید فولکس در اوایل ژوئن در هانوفر آلمان تولید شد. به گفته فولکس واگن، برنامه تولید، 15000 دستگاه تا پایان سال 2022 و سپس به تدریج افزایش تولید سالانه تا 130000 دستگاه در مقطعی در آینده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار مهدوی گفت: خواهش ما این است که مسوولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی ولی فقیه و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هرچه زودتر این جریان فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و همه دانشجویان با آرامش در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از ماجرای دانشگاه شریف، عقلای دستگاه های امنیتی و قضایی کوشیدند با آزادی دانشجویان، فضا را به سمت آرامش تدریجی هدایت کنند و درست در شرایطی که کشور نیاز به آرامش بیشتر دارد، بر خلاف نص صریح قانون، به دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی حمله می شود.