پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

نیمه شب 3 آبان‌ماه 1401 در پی درگیری مرزبانان با تعدادی از اشرار مسلح، سرباز وظیفه «سیدمرتضی حسینی» در منطقه مرزی ننور بانه استان کردستان به فیض شهادت نائل آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه ایران برخی اشخاص و نهاد‌های اروپایی را تحریم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خوشبختانه همکاران دانشگای و اساتید ما خودشان مسیر آموزش خود را پیش می گیرند، مطالبات دانشجویان هم باید شنیده شود و موظف هستیم به آنها پاسخگو باشیم و در حد توان شرایطی را مهیا کنیم که جامعه دانشگاهی در پیرفت علم و فناوری اثربخش تر از گذشته باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زلفی‌گل: کلاس‌های دانشگاه شریف حضوری است

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر خانواده مهدوی کیا دار فانی را وداع گفته است. خانواده‌ای که فوتبالیست‌های شاخصی مثل مهدی، هادی و مصطفی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تحریم های یاد شده شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص فوق به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سجادی بیان کرد: اطلاعاتی به توماس باخ داده بودند که با رکابی برخورد چنین و چنان شده و اتفاقی برایش افتاده که وی به باخ گفته نه همه مسائلی که گفتند دروغ است و من الان در حال رفتن به دیدار وزیر هستم که شما هم او را می‌شناسید و با او دیدار داشتد و آقای وزیر خودش المپین است و باخ هم خیالش راحت شده بود و تشکر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای شبکه‌های معاند تروریسم رسانه‌ای لندن‌نشین شامل مواردی از نقض صریح اصول حرفه‌ای حاکم بر خود این شبکه‌ها مثل ارائه آموزش‌های رسمی فعالیت‌های خشونت‌آمیز و امور مربوط به حمایت از تروریست‌ها است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم گفت: برگزاری کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف به‌شکل حضوری است و درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه صنعتی شریف و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی استقلال برای آگاهی هر چه بیشتر از وضعیت فنی حریف بعدی لیگ برتری تیمش دست به کار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه کنکور، عاملی برای انحراف نظام آموزشی از مسیر اصلی خودش است گفت: دانش‌آموز باید بتواند خودش را در برابر فرصت‌های یادگیری قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر ضرورت ایجاد می‌کند تمامی مدارس تعطیل شوند چرا که کانون اصلی انتقال آنفولانزا مدرسه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زلفی گل گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است و درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در باره وضعیت کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است.

وب‌گاه فرارو

اسطوره فوتبال ایران در سوگ پدرش عزادار شد.