پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها (یاروان علمی) دانشجویان عزیز خودشان مسیر آموزش شأن را پی می‌گیرند و بدیهی است که مطالبات دانشجویان عزیز ما هم باید شنیده شود. وی ادامه داد: ما موظف هستیم به آن‌ها پاسخگو باشیم و در حقیقت آن‌ها را بشنویم و سعی کنیم در حد توانمان شرایطی را مهیا کنیم تا جامعه فرهیخته دانشگاهی...

خبرگزاری مهر

رتبه بندی ویرایش 2023 بهترین دانشگاه‌های جهان منتشر شد و بر این اساس 52 موسسه ایرانی در این رتبه بندی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلفی گل وی درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است برای ورودی‌ها با توجه به شرایط و امکانات خاص تاکنون مجازی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شناورسازی ساعات کاری در استان تهران تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز ما بار را از هند به شهید رجایی میآوریم و میبریم رشت و از آنجا که ریل ندارد تریلی میگذاریم و بار را در مدت 15 تا 17 روز به فنللاند می‌فرستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: علاوه بر نماینده فوق، شکایاتی از چهره‌های حقیقی، حقوقی، سیاسی و سلبریتی نیز داشته‌ایم که افرادی به حساب آنها دسترسی غیرمجاز پیدا کرده اند که در ادامه با هوشیاری آنها و تعامل با پلیس فتا این اقدامات ناکام مانده و دسترسی به خود افراد منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این جوان چینی که لی نام دارد و حالا 28 ساله است از چند سال قبل برای کار وارد ایران شد. او و تعداد دیگری از اتباع چینی پس از راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری - صنعتی در منطقه درگهان جزیره قشم در زمینه واردات و فروش کالاهای چینی فعالیت می‌کردند و اغلب با یکدیگر دوست بودند و رفت‌وآمد داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند باید مسائل اصلی کشور و تهدیدات دشمن را در مرکز توجه قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

جوانان دانشگاهی ما عدالت‌خواه، آرمان‌خواه و تحول‌خواه هستند و بدخواهان می خواهند با انحراف مطالبات دانشجویی از روحیات دانشجویان سوءاستفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از مردم شهرستان سقز به مناسب چهلمین روز درگذشت مهسا امینی در آرامستان این شهر جمع شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قربانی گفت: بر اساس معاینات اولیه، جسد این فرد به وسیله متخصصان و کارشناسان پزشکی قانونی بررسی شده و هیچگونه شکستگی اندام دست و پا، گردن و جمجمه همچنین خونریزی مغزی، در وی مشاهده نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته با همکاری یونسکو و یونیسف، بانک جهانی توجه را به اهمیت تضمین رفاه معلم در تلاش‌های بازیابی یادگیری جلب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از خورشید گرفتگی تا تشدید تنش ها در کرانه باختری فلسطین

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش اقساطی وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز از فردا آغاز می شود.