دوشنبه 9 مهر 1403

دستگیری اخلالگران آرد گلستان و چند خبر کوتاه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دستگیری اخلالگران آرد گلستان و چند خبر کوتاه

گنبدکاووس - ایرنا - دستگیری تعدادی از اخلالگران و دلالان حوزه آرد و نان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، اهدای یک دستگاه خودرو تانکردار آبرسانی سیار از سوی بنیاد علوی به آب و فاضلاب مراوه‌تپه و پیام تبریک مشترک ائمه جمعه و مسوولان گنبدکاووس به مناسبت آغاز هفته وحدت از جمله اخبار کوتاه شامگاه امروز پنجشنبه گلستان است.

**

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان تعدادی از اخلالگران و دلالان حوزه آرد استان که از چند ماه پیش در شهرهای گرگان و گنبدکاووس اقدام به خرید و فروش آرد یارانه‌ای و ایجاد بازار سیاه در این حوزه می‌کردند، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

**

به گفته فرماندار مراوه‌تپه یک دستگاه خودروی حامل تانکر سیار آبرسانی به ارزش 15 میلیارد ریال به منظور بهبود ناوگان تامین آب شرب مناطق روستایی این شهرستان مرزی از سوی بنیاد علوی و طی مراسمی باحضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان و نماینده نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی به اداره آب و فاضلاب مراوه‌تپه اهدا شد.

امانگلدی ضمیر افزود: هم اکنون به 17 روستا از 108 روستای مراوه‌تپه به صورت سیار آبرسانی می‌شود و قرار است تا پایان امسال مبلغ 120 میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی درحوزه تامین آب شرب بهداشتی، ایجاد شبکه آبرسانی، بهسازی چاه‌ها و چشمه‌های تامین کننده آب شرب مناطق روستایی این شهرستان مرزی واقع در منتهی الیه شرق استان گلستان هزینه شود.

**

به گفته مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس قرار است طی هفته آینده 570 معلم حق التدریس این شهرستان مرزی براساس امتیاز بندی‌های انجام شده به نیروهای پیمانی، تبدیل وضعیت شوند.

**

به مناسبت آغاز هفته وحدت (12 تا 17 ربیع الاول) و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس و شهر مرزی اینچه برون، فرماندار ویژه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی این هفته فرخنده را تبریک گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی، آخوند عبدالکریم جاور، آخوند عبدالباسط نوریزاد و آخوند مدد هوشمند به همراه عبدالقدیر کریمی و امانقلیچ شادمهر در این پیام مشترک برلزوم تلاش برای تقویت هرچه بیشتر وحدت، اخوت و برادری در امت اسلامی به منظور مقابله و نقش برآب کردن توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام تاکید کردند.

**

براساس اعلام هیات سوارکاری گنبدکاووس، فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان از 15 آبان ماه جاری شروع خواهد شد و مطابق آن ثبت نام مربیان اسب‌های شرکت کننده در هفته اول این مسابقات از روز شنبه 10 آبان شروع می‌شود.

مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس با شروع بیماری کرونا در اسفند سال گذشته تعطیل شده بود.

*س_برچسب‌ها_س*