یک‌شنبه 15 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم‌ترین تفاوت میان عصر آپولو و عصر کنونی در اواسط دهه 2020، پیشرفت شگفت‌انگیز رایانه‌ها و بخش رباتیک است. علاوه بر آن، رقابت ابرقدرت‌ها مانند آنچه در هنگام جنگ سرد با اتحاد جماهیر شوروی رخ داد، دیگر نمی‌تواند هزینه‌های کلان را توجیه کند.

وب‌گاه فرارو

فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مطهری گفت: مرگ خانم مهسا امینی خیلی جانسوز بود و متاسفانه مسئولان مربوط در نیروی انتظامی و وزارت کشور عکس‌العمل خوبی نشان ندادند. اگر همان اول اعلام می‌کردند که اگرچه ضرب و شتمی نبوده ولی ایشان در زیرمجموعه ما فوت شده و ما مسئول هستیم و عذرخواهی می‌کردند شدت اعتراضات خیلی کمتر می شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری می‌گوید: به محض این که احساس کنند فردی دارد مثل فردوسی‌پور دارای پایگاه اجتماعی می‌شود، او را حذف می‌کنند.

خبرگزاری دانا

امروز پاشنه آشیل ما در فضای مجازی سواد رسانه‌ای است و بحث عدم سواد رسانه در کشور ما دلایل مختلفی دارد. جای سؤال است که چرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرروش و سایر نهادهای متولی برنامه ریزی لازم را برای آموزش در این زمینه فراهم نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناامیدی مردم به اعتراضات دامن زد / تفسیر قانون اساسی را بر عهده نهاد دیگری بگذاریم، خیلی جاها شورای نگهبان قانون را به نفع خودش تفسیر می کند / اگر رویه موجود ادامه یابد آینده خوبی در انتظارمان نیست / بسیاری از مردم در میانه قرار گرفته اند هم خواهان حفظ نظام هستند و هم اعتراضات را درست می دانند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سینا کلهر معاون وزیر ورزش در توییتی به حضور اهالی رسانه در قطر اشاره کرد و نوشت:«100 خبرنگار، عکاس و مستند ساز با پیشنهاد وزارت ارشاد، فدراسیون فوتبال و حمایت وزارت ورزش، به قطر سفر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر ورزش در توییتی به حضور اهالی رسانه در قطر اشاره کرد و نوشت: 100 خبرنگار، عکاس و مستندساز با پیشنهاد وزارت ارشاد، فدراسیون فوتبال و حمایت وزارت ورزش، به قطر سفر کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

پژوهش‌ها نشان داده با رشد ارزش های "ابراز وجود"، حتی دموکراسی‌های قدیمی و جا افتاده هم به ترجیحات توده‌ها پاسخگوتر می‌شوند و سیاست کمتر به بازی محدود نخبگان بی توجه به توده ها مبدل می شود و این فرایندی کاملاً طبیعی است. این طبیعی بودن البته به معنای بی خطر بودن نیست. حکایت سیل است که امری طبیعی است اما اگر برای مقابله به سرنیزه و سیم خاردار تکیه شود، تبدیل می شود به امری ویرانگر که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی بعد از دستیابی به پیروزی مقابل ولز، اکنون یکی از مدعیان صعود از گروه دوم رقابت‌های جام جهانی محسوب می‌شود. شاگردان کارلوس کی‌روش در آخرین بازی مرحله گروهی باید برابر آمریکا قرار گیرند و در صورت کسب نتیجه در این جدال، شانس صعود به مرحله بعدی را خواهند داشت. جواد خیابانی گزارشگر باسابقه صدا و سیما که گزارش‌های خاطره انگیز و جالبی از او در سال‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد خیابانی گزارشگر باسابقه صدا و سیما که گزارش‌های خاطره انگیز و جالبی از او در سال‌های اخیر در ذهن مانده، اکنون در شرایطی که قرار است وظیفه گزارش این بازی را که سه شنبه برگزار می‌شود برعهده گیرد، وعده‌ای جالب داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.

وب‌گاه ورزش سه

جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.