دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه ورزش سه

جرمین جناس، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، برخورد روزبه چشمی با هری مگوایر قطعا پنالتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه تضمین کننده سلامت کودکان، خانواده و جامعه هستند، بنابراین سلامت زنان از محور های مهم برنامه‌های سلامت در کشور است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حدود شش ماه قبل، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه گذاشتند و ابلاغ کردند مبنی بر این که در برخورد با بی حجابی، برخورد فیزیکی نباید انجام شود

وب‌گاه خبر آنلاین

قانون به ما می گوید نه شورای عالی فضای مجازی و نه شورای عالی امنیت ملی از نظر حقوقی نمی توانند فیلترینگ اعمال کنند ولی خُب سال هاست که این اتفاق می افتد و هنوز بر آن اصرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌های قبلی درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن 99 ساله که گمان می‌رود مسن‌ترین دانش‌آموز دبستانی جهان باشد، در خانه‌اش در کنیا درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی دانش آموز در یک مدرسه ابتدایی در شهر سیدنیِ استرالیا، بر اثر وقوع حادثه‌ای در حین انجام یک آزمایش علمی در کلاس درس، مصدوم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

هم‌اکنون نزدیک به 30 فیلم با اتمام مرحله فیلمبرداری، از آمادگی کامل برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال برخوردار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غلامعلی رجایی، گفت: یکی از بهترین موضع گیری های افرادی که در رابطه با اعتراضات اخیر صحبت کرده اند بیانیه آقای خاتمی است. به دلیل اینکه از جامعیت برخوردار هست و نکات تحسین برانگیزی را گفته از جمله اینکه براندازی نه به مصلحت و نه شدنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مسعودی برای سفر به قطر با گروه مستندساز «ورزش از نگاه دو» همراه خواهد شد تا در قالب یک بخش ضبطی و غیرزنده به حواشی و اتفاقات جذاب جام جهانی بپردازد.

خبرگزاری مهر

محصول گفتمان‌سازی رهبری در این سال‌ها تربیت جریان مطالبه‌گر طراز انقلاب اسلامی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قدیر کاشانی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» ضمن تأیید احضار مهران مدیری به دادگاه، تأکید کرد که بابتِ شکایت سازمان صداوسیما به دادگاه احضار شدیم و فعلاً درباره جزئیات این شکایت و دادگاه نمی‌توانم نکته‌ای مطرح کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکشنبه 29 آبان ماه مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی (تهیه کننده و سرمایه گذار 10 سال اخیر مدیری) در دادسرای صدر دیده شدند.

خبرگزاری تسنیم

ناصر قدیرکاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» شکایت صداوسیما و ماجرای احضار به دادگاه صدر را تأیید کرد.

خبرگزاری دانا

سه سریال جدید تلویزیون در فضای پلیسی، امنیتی و جاسوسی به نام های ضد، محرمانه و شهباز آخرین مراحل تولید خود را سپری می کنند و بزودی راهی کنداکتور رسانه ملی خواهند شد.