دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری تازه از حضور «مهران مدیری» در دادسرای صدر منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 را محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: از ابتدای کشت پائیزه تا پایان آبان ماه بیش از 3 میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گندم رفته است.

وب‌گاه گسترش

دیروز در خبر ها داشتیم که عادل فردوسی پور به پیشنهاد گزارش بازی های جام جهانی پاسخ رد داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجایی گفت: به نظر من حاکمیت ها باید یک مقداری از تحقق مطالبات جلوتر بروند. مثلا چرا باید ورود زنان به ورزشگاه را فیفا به ما اخطار بدهد و فشار بیاورد؟! قبل از اینکه مورد عتاب و اخطار اینها قرار بگیریم، خودمان این کار را بکنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر گفته شورای عالی انقلاب فرهنگی شش ماه قبل مصوبه ای ابلاغ کرده که «نباید در برخورد با بی حجابی، برخورد فیزیکی انجام شود». خبرآنلاین در مصاحبه با این عضو شورای انقلاب فرهنگی آخرین وضعیت «گشت ارشاد» را بررسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرهاد فخربخش با انتشار ویدئویی گفت: انصراف خود را از همکاری با صدا و سیما اعلام می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان صداوسیما گفت: هجمه هایی که به رسانه ملی می‌شود دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لطیفی که با پوشیدن پیراهن مشکی جلوی دوربین آمده بود قبل از شروع صحبت‌هایش در مقدمه‌ای اعلام کرد که به دلیل اتفاقات اخیر داخل کشور این آخرین برنامه تلویزیونی خواهد بود که در آن شرکت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در برنامه هایی که در قالب گفت و گو محور چالشی و برنامه های طنز سیاسی و مستند پخش شد سعی کردیم، واقعیت ها را خوب تبیین کنیم. امیدواریم که فرآیند را با دقت نظر بیشتر و رعایت اصول حرفه ای دقیق تر ادامه بدهیم.

وب‌گاه گسترش

گران ترین ورودی صبحانه متعلق به هتل اسپیناس پلاس با ورودی 408 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصرایران با اشاره به دعوت صداوسیما از عادل فردوسی پور برای گزارش بازی های ایران در جام جهانی نوشت:: به فرض که می‌پذیرفت. چه تضمینی وجود دارد که تا سخنی خلاف میل مدیران بگوید، کیهان علیه او ننویسد و دوباره کنار گذاشته نشود؟ در این صورت هم چوب را خورده هم پیاز را!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهتر نیست عادل فردوسی پور بگذارد میثاقی با کت و شلوارهای تازه و همه مارک‌دار و آن ساعت گران قیمت که اصرار هم دارد توی چشم مخاطب کند، خوش باشد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به فرض این که عادل پیشنهاد صداو سیما برای گزارش بازی های جام جهانی می‌پذیرفت. چه تضمینی وجود دارد که تا سخنی خلاف میل مدیران بگوید، کیهان علیه او ننویسد و دوباره کنار گذاشته نشود؟ در این صورت هم چوب را خورده هم پیاز را!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیروز صبح مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی (تهیه کننده و سرمایه گذار ده سال اخیر مدیری) در دادسرای صدر دیده شدند،.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روایت رسمی: آیلار شب‌هنگام 25 آبان در داخل گودبرداری یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. / دایی آیلار: او روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه در تظاهرات و به دلیل شلیک از فاصله نزدیک و از پشت سر و با تفنگ ساچمه‌ای کشته شده‌است. پدر آیلاردر گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولت: رسیدگی به فوت دخترم را به مراجع قضایی سپرده‌ام. فوت او ربطی به حوادث اخیر ندارد